  • 21. Data: 2007-08-02 13:05:13
    Temat: Re: Spłata KK CitiPlus
    Od: "MrMrooz " <m...@g...pl>

    Maciej Loret <m...@p...pl> napisał(a):

    ..
    > Pewien nie jestem. Ale OIDP, to powinien być 28 każdego miesiąca...
    > Niestety, jako że mam kartę dodatkową, to nic na CitiPhone nie wskórałem.
    > Dziś wieczorem zadzwoni posiadacz karty głównej... zobaczymy co będzie
    > dalej...
    A to chyba wszystko jasne. Kartę spłaca posiadacz karty głównej.
    Chyba dlatego nic nie widzisz - bo saldo do spłacenia jest u posiadacza
    głównego.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 22. Data: 2007-08-02 15:22:07
    Od: "Ryszard" <r...@o...eu>

> [...]
    > A to chyba wszystko jasne. Kartę spłaca posiadacz karty głównej.
    > Chyba dlatego nic nie widzisz - bo saldo do spłacenia jest u posiadacza

    Tak to wyjaśnia jeszcze kwestie wyciągu gdyż w Citibank online wyciąg jest
    dostępny tylko dla głównego posiadacza karty kredytowej czy konta.

  • 23. Data: 2007-08-02 15:22:13
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > A to chyba wszystko jasne. Kartę spłaca posiadacz karty głównej.
    > Chyba dlatego nic nie widzisz - bo saldo do spłacenia jest u posiadacza
    > głównego.

    Nie sprawdzałem już logując się na numer mojej karty, ale rzeczywiści po
    zalogowaniu na numer karty posiadacza karty głównej, wyciąg można nagrać w
    PDF-ie (obejrzeć już nie - podobno nie mam Acrobata).
    Jest jeszcze drobny problem. ;)))
    Koniec okresu rozliczeniowego, to 28 dzień miesiąca. Dzień wcześniej, czyli
    27.07 naliczono opłatę za kartę 120PLN. W tym samym dniu jest zwrot tej
    opłaty... Niestety wyciąg z 29.07 wciąż ją zawiera... Burdel w tym banku
    jest niezły...

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    Przydatne linki dla właścicieli Alfa Romeo, ale nie tylko:

  • 24. Data: 2007-08-04 06:36:14
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "MrMrooz " <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Maciej Loret <m...@p...pl> napisał(a):
    >
    > .
    > Pisałeś że dostałeś info że wyciąg jest dostępny. Ale czy jesteś pewien że
    > okres rozliczeniowy się skończył? Może email był wygenerowany przez
    > pomyłkę?
    >
    > Ja też tych danych nie miałem, dokóki nie zakończył mi się pierwszy okres
    > rozliczeniowy.
    >
    > Jakoś tak dzine się wydaje, że dla kart z tego samego banku są różne
    > rozwiązania online.

    rozwiazania sa chyba takie same. Ja dla Motokarty tez danych PIERWSZEGO
    wyciagu nie widzialem - byla tylko informacja o calkowitym zadluzeniu.
    Dopiero przy drugim wyciagu widze pelna informacje z kwota zadluzenia
    wyciagu i terminem splaty

  • 25. Data: 2007-08-04 11:44:17
    Od: "Lukasz M. Pychynski" <l...@o...eu>

    Użytkownik "Konrad N.S." <n...@o...pl> napisał

    > ja czekam, ale do mnie żadna oferta nie chce przyjść, ani
    > nikt nie dzwonił, ani nic nie wysłał.
    > może mam za mały albo, i za mało punktów w 5+ ?

    Zadzwon do Citi i powiedz co chcesz. Umow sie z agentem, wez karte 5plus i
    zalatw sprawe - ulotke dostaniesz od agenta. Nie czekaj na ulotke z Postepu.
    Ja swoja ulotke dostalem miesiac po tym, jak karte mialem w portfelu ;-))

    --
    Pozdrawiam,

    Łukasz M. Pychyński

  • 26. Data: 2007-08-04 11:47:50
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Zadzwon do Citi i powiedz co chcesz. Umow sie z agentem, wez karte 5plus

    Ta karta nie jest niezbędna. Ja jej nawet chba nie mam...

  • 27. Data: 2007-08-04 12:01:32
    Od: "Lukasz M. Pychynski" <l...@o...eu>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    > Ta karta nie jest niezbędna. Ja jej nawet chba nie mam...

    Moja karta byla potrzebna. Agent wypelnial ankiete przekazywana Polkomtelowi
    (byl tam potrzebny numer karty) i OIDP zrobil jej foto. Chyba, ze nie chcesz
    punktow 5plus, wtedy byc moze jest inaczej. Ale jaki jest sens brania wtedy
    karty Citi-Plus? Duzo ladniejszy jest np. AmEx ;))).

    --
    Pozdrawiam,

    Łukasz M. Pychyński

  • 28. Data: 2007-08-04 12:08:24
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Moja karta byla potrzebna. Agent wypelnial ankiete przekazywana
    > Polkomtelowi (byl tam potrzebny numer karty) i OIDP zrobil jej foto.
    > Chyba, ze nie chcesz punktow 5plus, wtedy byc moze jest inaczej.

    Karty 5plus nie mam (na 90%), a na pewno agent jej nie widział. Punkty
    oczywiście będę zbierał i co jakiś czas spróbuję opchnąć albo zamienię na
    coś...