  • 1. Data: 2003-11-13 01:33:49
    Temat: Jaka prowizja od wpłaty gotówki w BPH PBK
    Od: "Inwestor" <r...@W...onet.pl>

    Nie mogę się doszukać w taryfie opłat banku BPH PBK jaka jest prowizja od
    wpłaty gotówki w oddziale na konto do którego mam upoważnienie.

    W taryfikatorze są uwzględnione tylko wpłaty gotówki na rachunki
    przedsiębiorców. Czyli w moim przypadku nie ma opłat?

  • 2. Data: 2003-11-13 07:07:22
    Temat: Re: Jaka prowizja od wpłaty gotówki w BPH PBK
    Od: k...@w...pl

    Po co mają pisać skoro takiej oplaty nie ma. Chcesz wplacac to no propblem,
    banki chyba czekaja na Twoja kase :-)) Ja przynajmniej nie spotkałem sie z taką
    oplata, a wplacam, ja, zona i rodzice na moje konto.
    pozdr.
    kmykow