  • 1. Data: 2015-06-22 19:56:10
    Temat: Smieszna funkcjonalnosc szystematycznego oszczedzania w mBanku
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Nie korzystalem z mSavera od kiery przestali dawac 7%, ale rachunek sobie
    istnieje z jakimis drobnymi. Eksplorujac serwis mBanku wyskoczyla mi
    informacja, ze w ciagu m-ca moglbym zaoszczedzic prawie 2 sertki. Poniewaz
    99% moich transakcji jest z KK wydawalo mi sie dziwne, ze az tyle da sie
    zaoszczedzic, ale nie zaglebiajac sie w regulamin uruchomilek oszczedzania
    koncowek przjmujac, ze skoro tyle ma sie nazbierac z koncowek to beda mi
    zaokraglac kazda transakcje karta. Hehe... i faktycznie kazda transakcja z
    KK pociaga za soba obciazenie rachunku oszczednosciowego kwota, ktora niby
    ma zaokraglic transakcje do 10 PLN.
    Wydae mi sie to troche nielogiczne, bo skoro jest obciazane eKonto to
    zaokraglenie powinno dotyzyc transakcji splaty KK, a jesli ma byc
    zaokraglana kazda transakcja wykonana KK to obciazany powinien byc rachunek
    KK. Geleralnie poplatanie z pomieszaniem. Z systematycznym oszczedzaniem w
    tej sposob juz sie pozegnalem... :).
    Moja ocena tej uslugi w okolicach 0.

    Pozdrawiam
    MK