  • 1. Data: 2015-04-04 19:42:52
    Temat: Smart - czy jeszcze warto?
    Od: "marek" <mularek@o2_wytnij.pl>

    w swietle ostatniej zawieruchy z eskalacja oplat w polskim systemie bankowy
    mam pytanko:
    czy jeszcze warto zakladac konto w SMAR'cie ? (mowie o oszczednosciowym....)
    - czy da sie je załozyc bez osobistego? i ewentualnie bez kart?
    - jak obecnie wygląda oprocentowanie i czy są zapowiadane zmiany w
    najblizszych miesiacach (na gorsze oczywiście)?
    - czy to bedzie bezpieczne? -> widze na grupie sporo negatywnym opinii o
    archaicznym systemie....
    pozdrawiam, marek

  • 2. Data: 2015-04-05 15:34:24
    Temat: Re: Smart - czy jeszcze warto?
    Od: a...@g...com

    W dniu sobota, 4 kwietnia 2015 19:42:55 UTC+2 użytkownik marek napisał:
> [...]
    > najblizszych miesiacach (na gorsze oczywiście)?
    > - czy to bedzie bezpieczne? -> widze na grupie sporo negatywnym opinii o

    Założyłem. Własciwie przesiadłem się z mBanku. Generalnie wszystko ok, choć jakies
    tam (ponoć) niedociągnięcia czy zacięcia są. Skromny panel, brak wodotrysków, ale o
    to chyba chodzi.

  • 3. Data: 2015-04-05 18:46:43
    Od: "J.D." <f...@c...ua>

    W dniu 2015-04-04 o 19:42, marek pisze:
> [...]
    > najblizszych miesiacach (na gorsze oczywiście)?
    > - czy to bedzie bezpieczne? -> widze na grupie sporo negatywnym opinii o

    To co teraz oferują to jakaś czasowa promocja i raczej % obniżą. Moim
    zdaniem jeśli chodzi o oszczędności, to lepiej skorzystać z należącego
    do tej samej "stajni" BIZBanku (lepsze oprocentowanie i póki co nic nie
    mówią o obniżaniu).
    Co do samego SMARTA, zakładanie konta przebiegło bezproblemowo, karty
    nie brałem. Interfejs przez www bardzo uproszczony, ale uważam że to
    akurat plus w porównaniu z zas**nymi flashem i javą systemami w innych
    bankach. Minusy: czasem wolno aktualizuje stan konta po wykonaniu operacji.

    pozdrawiam