  • 1. Data: 2015-04-03 22:59:11
    Temat: Kantor Alior -> Dawny synek
    Od: "For@ll" <w...@s...info>

    Witam,

    Mam konta euro w kanto alior i do tego karte, ale ladnie jest tylko do
    1-szej wyplaty potem pobieraja oplate.. widzialem ze dawny synek a teraz
    T-Mobile Uslugi Bankowe od 1-szego czerwca bedzie mial darmowe wyplaty w
    bakomatach za granica...

    Robil ktos przelewy miedzy kantor alior a t-mobile bankowe w euro, czy
    to jest darmowe i czy od razu jest to ksiegowane na koncie.. bo
    zastanawiam sie nad zrezygnowaniem z kart w kantor alior na poczet tych
    w sync...

  • 2. Data: 2015-04-04 07:31:25
    Temat: Re: Kantor Alior -> Dawny synek
    Od: em <e...@g...com>

    Przelewy chodzą jako wewnątrzbankowe, a więc są od razu księgowane.
    Do tej pory były też darmowe. Jak będzie od 1 czerwca, wraz z nową TOiP, to nie
    jestem pewien.

  • 3. Data: 2015-04-04 15:45:07
    Od: "For@ll" <w...@s...info>

    W dniu 2015-04-04 o 07:31, em pisze:
    > Przelewy chodzą jako wewnątrzbankowe, a więc są od razu księgowane.
    > Do tej pory były też darmowe. Jak będzie od 1 czerwca, wraz z nową TOiP, to nie
    jestem pewien.

    Widzę że od nowego TOiP z T-mobile już będą po 5zł, ale raczej w drugą
    stronę nie będę przelewał :-)