eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSkrajna niekompetencja w Lukas -- KK › Skrajna niekompetencja w Lukas -- KK
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Skrajna niekompetencja w Lukas -- KK
    Date: Thu, 21 Jul 2005 14:47:32 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 49
    Sender: p...@v...pl@xdsl-4727.wroclaw.dialog.net.pl
    Message-ID: <6...@4...com>
    Reply-To: r...@a...net.pl
    NNTP-Posting-Host: xdsl-4727.wroclaw.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: news.onet.pl 1121950057 23341 81.168.255.119 (21 Jul 2005 12:47:37 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 21 Jul 2005 12:47:37 GMT
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    User-Agent: Hamster/2.0.5.5
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:358145
    [ ukryj nagłówki ]

    W maju rozstałem się z KK Lukasa (tzn. jak okazało się -- nieskutecznie),
    dostałem potwierdzenie zamknięcia (nawet nie musiałem pisać pisma, wydrukowano
    w oddziale kwitek do podpisu, podpisałem i pożegnałem się). Do tego momentu
    wszystko było ślicznie ("tak powinno...").

    W czerwcu dostałem wyciąg, na którym naliczono opłatę za... kolejny rok
    użytkowania karty. Zadzwoniłem, złożyłem reklamację, odpowiedź miała przyjść
    listem (tak sobie zażyczyłem) niebawem. (O naiwności).

    W lipcu dostaję kolejny wyciąg (powinien być ostatni), OCZYWIŚCIE nie widzę
    korekty opłaty, listu z odpowiedzią na reklamację OCZYWIŚCIE też nie ma.

    Dzwonię na Lukaslinię -- moja reklamacja *zaginęła*, nie ma jej w systemie(!!).

    I nic z tym nie mogą zrobić, ponieważ nie wiem komu ją skłądałem i nie mogę
    tego udowodnić :)). Dowiaduję się też, że a) karta nie została zdeaktywowana,
    b) aby zamknąć kartę musiałbym spłacić do 30.06 całość zadłużenia
    (interesujące, bo obciążenia spływały jeszcze w lipcu -- to mam sobie wywróżyć
    kwotę spłaty? p. M. Lantra -- od dziś spisuję nazwiska dysponentów Lukasa --
    nie potrafił odpowiedzieć i tylko w kółko powtarzał swoje niczym bot).

    Coś wydaje mi się, że faktycznie przy zamykaniu KK Lukas wykazuje się zawsze
    totalną niekompetencją.

    PS. Mogliby zatrudniać szybszych dysponentów -- przyjmowanie reklamacji przez
    20 minut (całość rozmowy trwała chyba z 1/2h) to ewenement. No i koniecznie
    musiałem podać dokładną datę składania wniosku -- na sugestię, że dokładną datę
    mają w systemie dowiedziałem się, że, cytuję, 'to co w systemie to prywatna
    sprawa Lukasbanku'.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1