  • 41. Data: 2003-03-19 15:25:00
    Temat: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Skradziona karta kredytowa
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Mar 19, 2003 at 03:59:06PM +0100, JaKi wrote:

    >Ale nie bylo zmiany umow po przejeciu handlobanku przez Citka ;)

    Nie wierze. Poza tym mieli swoje deoskonale umowy - jestes pewien ze
    teraz uzywaja wzorca z hb?

    --

    --w

  • 42. Data: 2003-03-19 15:35:29
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Nie wierze. Poza tym mieli swoje deoskonale umowy - jestes pewien ze
    > teraz uzywaja wzorca z hb?

    Nie wiem jak jest teraz :-/ ale po polaczeniu z Citkiem nie podpisywalem
    nowej umowy, wiec mnie obowiazuje umowa zawarta jeszcze za czasow
    handlobanku ;)

    --
    JaKi

  • 43. Data: 2003-03-19 15:49:02
    Temat: Re: Skradziona karta kredytowa
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Mar 19, 2003 at 04:35:29PM +0100, JaKi wrote:

    >Nie wiem jak jest teraz :-/ ale po polaczeniu z Citkiem nie podpisywalem
    >nowej umowy, wiec mnie obowiazuje umowa zawarta jeszcze za czasow
    >handlobanku ;)

    Ale przeciez oni wszystko pogubili, a czego nei zgubili wyjechalo do
    indii ;-)

    --

    --w

  • 44. Data: 2003-03-19 16:05:41
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Ale przeciez oni wszystko pogubili, a czego nei zgubili wyjechalo do
    > indii ;-)

    mam kopie i bede tak dobry ze zawsze ja chetnie pokaze :)

    --
    JaKi

  • 45. Data: 2003-03-19 16:19:16
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał

    W citi sa inne regulaminy, ktore zaakceptowałeś przy fuzji z citi.

    > Nie wiem jak jest teraz :-/ ale po polaczeniu z Citkiem nie podpisywalem
    > nowej umowy, wiec mnie obowiazuje umowa zawarta jeszcze za czasow
    > handlobanku ;)

    A co to za problem ? ;-)) Czy oni jedyni zmieniaja regulaminy bez informowania
    klientow ? ;-))

  • 46. Data: 2003-03-19 16:22:52
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Sebastian Ramatowski" <s...@p...onet.pl> napisał:

    > Oczywiscie 150 :-)
    > To i tak duzo - ok. 30% sredniego wynagrodzenia w Polsce.

    Też uważam, ze to troche za duzo.

    > Mowie o wszystkich kartach. Jezeli sobie ktorys wydawca ustawi w
    > regulaminie nizsza kwote - jego sprawa. Grunt, ze nie bedzie kwoty
    > wyzszej.

    To prawda, kazde uregulowanie mniej korzystne dla klienta (niz wspomniane
    150euro) bedzie -zgodnie z ustrawa o epi- niewazne.

  • 47. Data: 2003-03-19 16:24:57
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał

    > W citi sa inne regulaminy, ktore zaakceptowałeś przy fuzji z citi.

    A moze cos blizej?

    --
    JaKi

  • 48. Data: 2003-03-19 17:22:03
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał:
    > A moze cos blizej?

    W Handlo ten zapis miał sens jak karte wydawali od razu przy zakładaniu konta.
    Obecnie masz juz na 100% nowe karty citi, a wiec nie masz juz umowy gdzie jest
    napisane, ze taka i taka karta o numerze xxx jest podpisana zgodnie z wzorem
    podpisu + podpis pracownika. Masz karte o _nowym_numerze_, wydana zgodnie z
    obowiazujacym regulaminem. A zatem masz obecnie tylko zaswiadczenie, ze _stara_
    karta handlo byla podpisana zgodnie z wzorem podpisu ;-))
    Oczywiscie w przypadku KK citi jest troche inaczej, bo masz zeskanowany podpis
    ktory zgodnie z regulaminem karty ma byc tozsamy z tym na rewersie karty. Inna
    sprawa jak to bedzie wygladalo w praktyce...

  • 49. Data: 2003-03-19 17:42:57
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

> [...]
    _stara_
    > karta handlo byla podpisana zgodnie z wzorem podpisu ;-))

    hmmm a cos mi sie wydaje ze przy wymiany kart w oddziale cos takiego
    podpisywalem i tez chyba bylo cos takiego ze jest to podpisa jak na
    karcie... jutro chyba pojde wymienic karte w Citku :) w sumie cos jej sie
    zaczal rog odrywac :)))))

    --
    JaKi

  • 50. Data: 2003-03-19 18:04:54
    Temat: Re: Re: Skradziona karta kredytowa
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Mar 19, 2003 at 05:22:52PM +0100, Witek wrote:

    >Też uważam, ze to troche za duzo.

    Przeciez wiadomo dlaczego. Ale i tak lepiej te 150 euro niz to co
    banki do tej pory robily - z tego to chociaz niektorzy beda mogli splacic.

    --

    --w