  • 1. Data: 2013-11-06 22:37:31
    Temat: Skąd się bierze taka różnica w cenie ETFW20L wzgl. indeksu?
    Od: froff <f...@i...pl>

    hej
    Zainteresowałem się ostatnio ETF-ami. Wcześniej nie wiedizałem, że coś takiego
    istnieje.
    Widzę, że ETF na W20 ma wartość 280 a indeks ma jakieś 2550.
    Myślę sobie: podbijają, bo grają na zwyżkę.
    Ale patrzę na FW20 a tam poniżej indeksu. O co więc chodzi?
    Podbijają z powodu jakichś ogłoszonych dywidend?
    No ale WIG20 powinien być podbity z tego samego powodu tak samo.

    O co tu chodzi?