  • 1. Data: 2010-09-25 06:35:50
    Temat: Rok na FW20
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Zrobilem podsumowanie dzialalnosci.
    Od wrzesnia 2009 do wczoraj mam strate 197 punktow.
    2009 zysk 590.
    2010 strata 787

    Leszek

  • 2. Data: 2010-09-25 09:27:38
    Temat: Re: Rok na FW20
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Gdzie wg Ciebie popelniles bledy?

    D.

    Użytkownik "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

  • 3. Data: 2010-09-25 10:30:25
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > Gdzie wg Ciebie popelniles bledy?

    Glownie to nie pilnowanie zbyt duzej liczby otwartych pozycji przy duzych
    zmianach i malej rezerwie.
    Teraz otwieram max 2 pozycje na godzine lub 2 po porannym spadku i zamykam
    przed 14:30.

    Jak przekroczylismy 2575 to szort na otwarciu daje zarobic. Ten stan chyba
    troche po trwa bo poczatek kwartalu lubi byc spadkowy

    Leszek

  • 4. Data: 2010-09-25 11:24:05
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 25-09-2010 o 12:30:25 Lech Dubrowski <3...@3...com.pl> napisał(a):

    > Glownie to nie pilnowanie zbyt duzej liczby otwartych pozycji przy duzych
    > zmianach i malej rezerwie.

    dobrze rozumiem - lewarek daje się we znaki ?

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 5. Data: 2010-09-25 11:47:43
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Ważne że makler zarobił na prowizji

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 6. Data: 2010-09-28 07:54:46
    Od: "Artur K." <fxtrade"bezspamu"@vp.pl>

    > Ważne że makler zarobił na prowizji

    Najlepsze zawsze są te drętwe komentarze...

    A.

  • 7. Data: 2010-09-28 08:45:38
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Wolisz ignorować sens istnienia większości instrumentów?

  • 8. Data: 2010-09-29 08:03:50
    Od: mylogi <m...@g...com>

    On 28 Wrz, 01:45, Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> wrote:
    > Wolisz ignorować sens istnienia większości instrumentów?
    >
    > --
    > Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    > Prywatnahttp://www.janwer.com/
    > Nasza siechttp://www.fredry.net/

    warunki gry sie pogorszyly od polowy 2009 roku

    na screenie widac na gorze krzywa wyniku systemu i ewidentnie widac ze
    nastepilo wyplaszczenie, zmiana kata

    to ma takie konsekwencje ze wczesniej majac nawet slaba realizacje
    transakcji z poslizgami itp

    byl dodatni wynik

    a teraz trzeba idealnie realizaowac bo dokladajac niedokladnosc

    ( screeny na dole gdzie wyniki tygodniowe sa dociazane X pkt )

    widac ze szybko mozna na realnym rachunku wychodzic na minus nawet
    kiedy system w komputerze zarabia

    http://yfrog.com/mtdealingroomj