  • 1. Data: 2010-09-23 12:53:24
    Temat: mBank -> XTB
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Przenosił ktoś papiery jw.?
    Jakie wrażenia + ogólne koszty?

    A może lepiej sprzedać i odkupić?

  • 2. Data: 2010-09-23 13:22:56
    Temat: Re: mBank -> XTB
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > Przenosił ktoś papiery jw.?
    > Jakie wrażenia + ogólne koszty?
    > A może lepiej sprzedać i odkupić?

    Zgodnie z Uchwala KDPW z 19/11/2009 mbank musi pobrac od kazdego papieru
    0,25% wartosci rynkowej min 20 zl, a.XTB rachunki do 100 000 obsluguje za
    darmo i nic nie bierze za otwarcie rachunku nie zaleznie od jego rodzaju

    http://www.xtb.pl/strona.php?p=539

    Leszek

  • 3. Data: 2010-09-24 12:10:52
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    >A może lepiej sprzedać i odkupić?

    Zdecydowanie tak, mniej cackania się z formalnościami.
    Dombrek

  • 4. Data: 2010-09-24 12:33:24
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > Zdecydowanie tak, mniej cackania się z formalnościami.

    A potem odkupic ze strata?

    Leszek

  • 5. Data: 2010-09-24 12:48:40
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    > A potem odkupic ze strata?

    Otwierasz nowy rachunek, ustawiasz na nim zlecenie jednocześnie mając
    ustawione na starym rachunku w odwrotnym kierunku i robisz klik.

  • 6. Data: 2010-09-24 15:14:42
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 24 Sep 2010 14:48:40 +0200, w <i7i6nf$idu$1@news.onet.pl>, "DJ\(Dominik\)"
    <d...@s...pl> napisał(-a):

    > Otwierasz nowy rachunek, ustawiasz na nim zlecenie jednocześnie mając
    > ustawione na starym rachunku w odwrotnym kierunku i robisz klik.

    W ten sposób istnieje szansa, że może wkręcić się ktoś z wcześniejszym
    zleceniem na tą cenę.

  • 7. Data: 2010-09-24 15:25:53
    Od: ichi <a...@d...gh>

    r...@k...pl wrote:

    > W ten sposób istnieje szansa, że może wkręcić się ktoś z wcześniejszym
    > zleceniem na tą cenę.

    Poza tym musisz mieć gotówkę na nowym rachunku.

    --
    ichi

  • 8. Data: 2010-09-24 18:43:10
    Od: "smooth" <t...@g...pl>

    daje sie na open na obu rachunkach przeciwne zlecenia PKC i masz na bank
    sprzedane i kupione po tej samej cenie...

    smooth

  • 9. Data: 2010-09-27 07:12:10
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

    Dołącze się do pytania...
    Ja mam papiery nie notowane na giełdzie, np. Elektrim - można to przenieść do
    innego biura maklerskiego?
    EM

  • 10. Data: 2010-09-27 07:16:27
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "EM" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dołącze się do pytania...
    > Ja mam papiery nie notowane na giełdzie, np. Elektrim - można to przenieść
    > do innego biura maklerskiego?

    Można przenieść. Najlepiej skontaktuj się z DM, w którym masz papiery i z
    DM, do którego chcesz przenieść, żeby poznać pełną procedurę.
    Dombrek