eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiznowu opłata w citku! › Re: znowu opłata w citku!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.213.192.88.238
    !not-for-mail
    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: znowu opłata w citku!
    Date: Fri, 27 Apr 2018 12:14:05 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <pbut56$quq$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    References: <pbtde0$k6u$2@sunflower.man.poznan.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.192.88.238
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 27 Apr 2018 10:13:58 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="PiotrGalka";
    posting-host="213.192.88.238"; logging-data="27610";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.7.0
    In-Reply-To: <pbtde0$k6u$2@sunflower.man.poznan.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:636355
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-04-26 o 22:39, RobertS pisze:
    > już kiedyś wyłączyłem citiphone dla KK, ale teraz patrzę na rachunek i
    > obciążenie 6 zł za citiphone dla konta osobistego (ponoć wprowadzili od
    > marca)
    >
    > trzeba robić wypowiedzenie obsługi telefonicznej dla każdego rodzaju
    > rachunku? sorry, ale to kpina jakaś...
    >
    > miałem tam konta (kilka) od wielu lat, czara goryczy się przelała,
    > dyspozycja zamknięcia wszystkiego w toku...jeszcze mi KK została, z
    > której korzystam, bo mi punkty PayBack się naliczają...ciekawe jak długo
    > jeszcze?
    >

    Uwspólniliśmy konto, przyszła do żony karta i próbowała aktywować dostęp
    do konta.
    System - nie da się spróbuj kiedy indziej, a jak się będzie powtarzało
    zadzwoń. Było to w nocy zmiany czasu, były info w necie, że banki mają
    jakieś przerwy więc uznaliśmy, że widocznie to to.
    Następnego dnia to samo to zadzwoniła. Jak konsultant miał problemy z
    odesłaniem do automatu to powiedział, że to dlatego, że trwa
    przetwarzanie i wtedy sobie skojarzyłem, że być może pechowo obie próby
    były w czasie przetwarzania. Według mnie jak odsyła do 'kiedy indziej'
    to mógłby coś na temat, żeby nie w godzinach ..., a jak odsyła do
    dzwonienia to mógłby uprzedzić, że skutkiem ubocznym próby uzyskania
    _tylko_ dostępu do konta będzie aktywowanie płatnej usługi.
    Na reklamację i pytanie jak to wyłączyć (bo nie znalazłem w systemie)
    dostałem odpowiedź: Sorry, że tak długo, od marca partyline kosztuje
    6zł, zgodnie z dyspozycją wyłączyliśmy i od następnego miesiąca nie
    będzie pobierana. Ale ani słowa o skasowaniu tamtych 6zł. Nie
    przeglądałem historii - czy skasowali, ale nie wynika mi to z treści.

    Z konta nie rezygnuję - każdego miesiąca oddają mi 50zł (jeszcze chyba z
    10 razy).
    Też podlega właśnie próbie bo na pytanie, czy wydatki 1k muszą być moją
    kartą, czy mogą być karą żony po uwspólnieniu odpowiedzieli, że mogą być
    kartą żony więc w kwietniu moją 800, żony 200 i zobaczymy czy system wie
    jaką dostałem odpowiedź :)
    P.G.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1