  • 1. Data: 2010-05-12 06:43:47
    Temat: zmieniony login w OF?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    witam

    mam kilka lokat i kk w OF, ostatnio sie logowalem, ale wczoraj chcialem
    zobaczyc co sie dzieje z moją kasą; wpisuje login + haslo, ktore zawsze
    dzialaly i błąd, 3x to samo i konto zablokowane

    dodzwonilem sie do OF (10 min. czekania), koles wygenerowal mi nowe
    haslo, ale konto ciagle zablokowane ;-(

    dzwonie jeszcze raz (kolejne x minut oczekiwania) i zamiast odblokowac
    konto kobieta wyslala mi login (email) i haslo (sms)

    okazalo sie, ze login mi sie ZMIENIL!

    kobieta przyznala, ze dotyczy to "niewielkiej" liczby klientow,
    oczywiscie OF nie raczylo mnie o tym poinformowac

    dlatego jak ktos nie bedzie sie mogl zalogowac do OF to niech zadzwoni i
    poprosi o przeslanie loginu...moze sie zmienil ;-(

    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2010-05-12 06:56:16
    Temat: Re: zmieniony login w OF?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    RobertS <b...@x...pl> writes:

    > witam
    [...]
    > dlatego jak ktos nie bedzie sie mogl zalogowac do OF to niech zadzwoni
    > i poprosi o przeslanie loginu...moze sie zmienil ;-(
    Do mnie wczoraj dzwonili, gdyż w celu bezpieczeństwa powinienem zmienić
    hasło. Powiedziałem, że wcale nie mam pewności że kobieta dzwoni z banku
    i że zadzwonię ja sam.
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 3. Data: 2010-05-12 07:14:09
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 12 May 2010 08:56:16 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Do mnie wczoraj dzwonili, gdyż w celu bezpieczeństwa powinienem zmienić
    > hasło. Powiedziałem, że wcale nie mam pewności że kobieta dzwoni z banku
    > i że zadzwonię ja sam.

    Ostatnio jest tyle postów na temat OF, że aż się boją na starą stronę
    wejść, nie mówiąc już o logowaniu albo wizycie na nowej stronie ;)

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2010-05-12 07:53:56
    Od: pZyHo <p...@i...pl>

    On 12 Maj, 08:43, RobertS <b...@x...pl> wrote:
> [...]
    >
    > dlatego jak ktos nie bedzie sie mogl zalogowac do OF to niech zadzwoni i
    > poprosi o przeslanie loginu...moze sie zmienil ;-(

    Mialem ten sam problem. Probowalem wpisac stare haslo w nowym
    serwisie, czego skutkiem bylo zablokowane konto. Mysleli, ze
    wygenerowanie hasla pomoze ;) Pomoglo jednak dopiero wygenerowanie
    nowego loginu.

    Pozdrawiam,
    pzyho

  • 5. Data: 2010-05-12 08:47:26
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana RobertS <b...@x...pl> napisała:

    >okazalo sie, ze login mi sie ZMIENIL!

    Do mnie wczoraj zadzwonił facet z OF, że w związku z nowym serwisem
    generują nowe loginy i hasła.

    Chyba im się tam nieźle nudzi bo całość wyglądała tak:
    1. Dzwoni facet, mówi o co chodzi, że dostanę SMSa z hasłem do serwisu
    telefonicznego i że później zadzwoni znowu
    2. Po 5 minutach dostałem hasło SMSem
    3. Dzwoni po kolejnych 15 minutach, prosi o 3 losowe cyfry z hasła i
    informuje, że teraz prześle mi SMSem nowe hasło internetowe, a mailem nowy
    login

    Generalnie jakaś rzeźba ;)

    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    mail-to(rot13): | - Jam częścią tej siły
    a...@r...bet | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 6. Data: 2010-05-12 10:33:58
    Od: pZyHo <p...@i...pl>

    On 12 Maj, 10:47, gornik <g...@g...w.pl> wrote:

> [...]
    > 3. Dzwoni po kolejnych 15 minutach, prosi o 3 losowe cyfry z hasła i
    > informuje, że teraz prześle mi SMSem nowe hasło internetowe, a mailem nowy

    Dokladnie. Najgorsze jest to, ze tych hasel nie idzie zapamietac
    (fanatykiem nie jestem aby codziennie po 20 razy logowac sie do
    serwisu :P), a na dodatek trzeba podawac losowo litery. Poki co nie
    jestem przekonany do nowej formy.

  • 7. Data: 2010-05-12 11:44:24
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana pZyHo <p...@i...pl> napisała:

> [...]
    >(fanatykiem nie jestem aby codziennie po 20 razy logowac sie do
    >serwisu :P), a na dodatek trzeba podawac losowo litery. Poki co nie

    To jeszcze dodam do tego, że zrobili jednorazowe hasła SMSowe,
    przynajmniej przy zmianach haseł i blokowaniu kanałów dostępu.
    Nie wiem czy wcześniej to było, ale chyba nie.

  • 8. Data: 2010-05-12 16:54:54
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > To jeszcze dodam do tego, że zrobili jednorazowe hasła SMSowe,
    > przynajmniej przy zmianach haseł i blokowaniu kanałów dostępu.
    > Nie wiem czy wcześniej to było, ale chyba nie.
    >
    > Pozdrawiam

    niech sobie będzie nowa forma, w końcu chodzi o bezpieczenstwo ;-)))

    BTW
    kilka godzin po tym cyrku z hasłami zadzwoniła do mnie kobieta z OF i
    poinformowała, ze zmienily sie loginy i hasla...
    gdybym nie zadzwonil to sami by mnie poinformowali, szkoda tylko ze nie
    wyslali jakiegos smsa lub listu

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2010-05-13 21:29:13
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    > 3. Dzwoni po kolejnych 15 minutach, prosi o 3 losowe cyfry z hasła i
    > informuje, że teraz prześle mi SMSem nowe hasło internetowe, a mailem nowy
    > login

    Miałem taką samą sytuację z tym, że przysłany mailem nowy login jest taki sam
    jak stary :)