  • 1. Data: 2004-10-11 11:00:52
    Temat: zmiany w mBank
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Po ostatnich modernizacjach miedzy innymi:
    "akceptowanie spacji w numerach rachunków"

    Kurcze - czemu tak późno? Ale przydatna rzecz.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 2. Data: 2004-10-11 15:38:57
    Temat: Re: zmiany w mBank
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Po ostatnich modernizacjach miedzy innymi:
    > "akceptowanie spacji w numerach rachunków"
    >
    > Kurcze - czemu tak późno? Ale przydatna rzecz.

    Dlatego że wcześniej spacje mogły występować również w numerach starych
    rachunków, gdzie za numerem oddziału była "wolna amerykanka", więc system
    mógłby zgłupieć. Teraz mamy już tylko NRB więc można było to wprowadzić.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 3. Data: 2004-10-11 20:34:19
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Marek J napisał(a):
> [...]
    > mógłby zgłupieć. Teraz mamy już tylko NRB więc można było to wprowadzić.

    I wcześniej działały też spacje przy numerach z mBanku.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 4. Data: 2004-10-12 06:46:55
    Od: "krab" <k...@k...pl___>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>
    napisał w

    >I wcześniej działały też spacje przy numerach z mBanku.

    bo to taka nowowsc ze strony mbanku, teraz beda sie chwalic 2 razy, raz jak
    zrobia - a potem jak poprawia i bedzie wreszcie jakos dzialac :-)