  • Data: 2009-02-05 17:29:18
    Temat: Re: zlotowka,a dolar w kryzysie
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bronisław Tatul in news:gmev1e$rta$1@atlantis.news.neostrada.pl
    [.........]

    mozesz mi precyzyjnie w miare mozliwosci wyjasnic to?

    1.
    skoro dolar nie slabnie, zloty leci w dol - to dlaczego przewalutowanie na $
    jest złą decyzja?

    2.
    zalozmy,ze ktos ma od jakiegos czasu dwa konta oszczednosciowe: zlotowkowe i
    walutowe, i tutaj ma w dolcach oszczednosci.
    Na ktorym koncie wychodzi lepiej w tym kryzysie i dlaczego? Na ktorym koncie
    wyszedl juz lepiej?

    3.
    (kolezanka mowi mi, ze od poczatku kryzysu stracila xPLN, czyli ona to widzi
    bardzo realnie i NIE WIE co moze zrobic, by chronic kapital)
    Zalozmy, ze ktos ma _tylko_ konto zlotowkowe i tam jakas kase odlozona.
    Co powinna ta osoba TERAZ zrobic z tymi pieniedzmi,zeby nie tracic
    (drastycznie) na kryzysie w dluzszym okresie czasu?

    - przewalutowa cala kase z PLN na..., wlasnie, na jaka walute?? bo czytam
    tutaj,ze nie na dolary, nie na euro, wiec na co?

    - inny pomysl ochrony kapitalu?