  • Data: 2002-09-20 09:18:17
    Temat: Re: zlecenia stałe przypadające w dni wolne
    Od: "Robert" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    blad wrote:
    > Użytkownik "Robert"

    > to źle !
    > - jesli zlecenie wyksiegowano w sobote to rownie dobrze mogli je
    > wyksiegowac w poniedzialek rano przed pierwsza wysylka do eliksiru -
    > mialbys 2 dni w odsetkach do przodu. teoretycznie oplacenie czegos
    > tam w pierwszy roboczy dzien po terminie (sobotnim) powinno byc
    > zaakceptowane, ale mogą być kłopoty, bo durne komputery mogły u
    > wierzyciela zareagować ze sie opóźniasz

    Ale blad, chodzi o przelew wewn. Lukasa, nie elixirem. Z tej grupy wiadomo,
    że przy spłacie KK Lukasa z księgowaniem w poniedziałek, jeśli data spłaty
    jest w sob/niedz., Lukas nalicza opłatę za zwłokę (z wyj. pierwszego razu
    przez który tracisz to jedno darowane "prawdziwe" spóźnienie), którą trzeba
    reklamować z różnym skutkiem.

    > Osobiście wolę wariant w ktorym system wyksięgowuje kwotę zlecenia
    > przed wolnym dniem - tak jest np. w Fotisie - sprawa jest wtedy
    > bezdyskusyjna

    ponawiam początkowe pytanie - które z wymienionych systemów (oprócz mBank,
    już wiemy) to umożliwiają - domyślnie bądź opcjonalnie (LG? Inteligo?)

    *** blad ***