  • Data: 2002-09-20 13:11:37
    Temat: Re: zlecenia stałe przypadające w dni wolne
    Od: "Robert" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andy S wrote:

    > Sprawdziłem tylko daty zlecenia i księgowania.
    Dzięki, że sprawdziłeś.

    > Są to przelewy wewnętrzne i najwyraźniej na rachunku karty są
    > księgowane w tym samym dniu na który złożyłeś zlecenie lub
    > zarejestrowałeś przelew.

    Więc ja pocztą wewn. dostałem taką odpowiedz:

    Przelewy wewnętrzne są realizwoane w dni wolne. Niemniej mogą one zostać
    zaksięgowane do 2 dni roboczych np. na rachunek karty Visa Classic jednak z
    datą wykonania przelewu. Pozdrawiam

    Dlatego obawiam się, że zanim upłyną te 2 dni, system może naliczyć opłatę
    za zwłokę i trzeba będzie odkręcać.

    > zarejestrowałeś przelew. Opłatą taką nie zostałem jeszcze obciążony.
    > Ale wynika to z faktu, że nie ustaliłem sobie zbyt wysokiego
    > limitu operacji jednorazowej i dziennej (ze względu na
    > bezpieczeństwo). Dlatego praktycznie zawsze muszę złożyć 3-4 zlecenia
    > lub jedno według terminarza
    > z datami na 2-3 dni przed terminem spłaty.

    Acha, czyli w żadnym z tych "testowych" przypadków przelew z datą
    poniedziałkową nie byłby jeszcze po dacie spłaty, dobrze rozumiem?