  • Data: 2002-09-19 08:30:57
    Temat: Re: zlecenia stałe przypadajšce w dni wolne
    Od: "Robert" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gornik wrote:

    > Wiem tylko jak jest w mbanku, więc tylko na tą część Ci odpowiem
    dzięki za to!

    > Aczkolwiek, jeśli spłacasz kartę (czyli prawdopodobnie co miesiąc masz
    > inną kwotę) to prościej jest użyć przelewu zdefiniowanego - nie
    > musisz za każdym razem wpisywać hasła jednorazowego.

    To prawda, ale przelew zdefiniowany nie ma (?) tej cechy, że automatycznie
    wyjdzie w poprzedzający dzień roboczy, jeśli dzień spłaty (jest to u mnie
    zawsze 19 dzień miesiąca) wypada w sobotę/niedzielę/święto.
    Więc aby zapewnić *dotarcie* kwoty na rachunek KK Lukasa na 19, będę musiał
    sprawdzić w kalendarzu, no i zawsze wpisać datę (i kwotę). To zamiast tych
    dwóch dodatkowych czynności wolę wpisać hasło jednorazowe (i kwotę). Czy
    popełniam jakiś błąd w rozumowaniu?

    A może ktoś kto ma Lukasa ROR i KK podzieli się spostrzeżeniami: co się
    praktycznie dzieje, jak dzień spłaty wypata w sobotę/niedzielę/święto i na
    ten dzień zdefiniujemy przelew wewnętrzny?
    Lukas pocztą wewn. odpowiedział mi, że przelew wewnętrzny "jest realizowany
    w dni wolne" ale "zaksięgowany może być w poniedziałek". W dalszym ciągu nie
    jestem pewien pewien jak to się ma do ryzyka naliczenia kary za spóźnienie,
    i oni chyba też, bo od kilku dni czekam na odpowiedź na bardziej
    sprecyzowane pytanie.
    (Pamiętajcie, że pierwsze opóźnienie jest darowywane, więc to co pozornie
    wygląda jak prawidłowa spłata może faktycznie być wykorzystaniem tej jednej
    szansy spóźnienia.)