  • Data: 2002-09-20 09:08:11
    Temat: Re: zlecenia stałe przypadające w dni wolne
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert"

    > Dzięki :)
    > To dobrze.

    to źle !
    - jesli zlecenie wyksiegowano w sobote to rownie dobrze mogli je wyksiegowac
    w poniedzialek rano przed pierwsza wysylka do eliksiru - mialbys 2 dni w
    odsetkach do przodu. teoretycznie oplacenie czegos tam w pierwszy roboczy
    dzien po terminie (sobotnim) powinno byc zaakceptowane, ale mogą być
    kłopoty, bo durne komputery mogły u wierzyciela zareagować ze sie opóźniasz

    Osobiście wolę wariant w ktorym system wyksięgowuje kwotę zlecenia przed
    wolnym dniem - tak jest np. w Fotisie - sprawa jest wtedy bezdyskusyjna
    *** blad ***