    From: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zgubilem umowe
    Date: Tue, 24 Sep 2002 11:13:29 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@cmc-182.man.polbox.pl

    On Tue, 24 Sep 2002 11:01:08 +0200, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >W mBanku?

    Dokumenty przelewów - tak. W innych bankach lub u klienta.

    >Trzeba rozróżnić logiczne podejście do skutków od tego na ile te
    >skutki są groźne. Zagubienie umowy niesie skutki cywilne w postaci
    >braku posiadania papierka z umową oraz prawne w postaci braku
    >posiadania TEGO KONKRETNEGO dowodu na otwarcie konta i zasady
    >współpracy. A że są to skutki niezbyt groźne, to całkiem inna bajka, o
    >innej królewnie i innym księciu.

    Zgadzam się z tym. Do wątku podszedłem jednak "po ludzku": pytanie o
    skutki zinterpretowałem w "kategoriach praktycznych" - facet zgubił
    umowę i boi się, że stanie się coś złego. Tym samym zrezygnowałem z
    pogłębionej analizy logicznej pytania ;-))

    --
    Amnesiac