  • 1. Data: 2002-01-17 18:21:39
    Temat: zestaw KK
    Od: Karolona Godyń <k...@o...org.pl>

    Pytanie jest proste. Jakie banki wydają "standardową" kartę kredytową?
    moj standard (norma):
    karta działająca offline
    grace period
    nie ma obowiązku posiadania ror-u w banku wystawcy KK
    możliwość nie spłacenia całości zadłużenia
    To chyba te najbardziej podstawowe.
    Wiem, że wydają:
    citi, wbk, dinnersclub, pekao s.a., amex.
    Kto jeszcze?

  • 2. Data: 2002-01-17 18:26:26
    Temat: Re: zestaw KK
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    >Wiem, że wydaj?:
    >citi, wbk, dinnersclub, pekao s.a., amex.
    >Kto jeszcze?

    raiffeisen

    pzdr
    wkg

  • 3. Data: 2002-01-17 18:30:30
    Od: <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > To chyba te najbardziej podstawowe.
    > Wiem, że wydają:
    > citi, wbk, dinnersclub, pekao s.a., amex.

    Lukas, Millennium, Raiffeisen. Amex kredytowy w Millenniu, poza tym dają Amexy
    chargowe w Fortisie (ale roliczane w USD, a AMEX ma trochę inne zdanie na temat
    mocnej złotówki). Dinners jest chargowy w KredytBanku.

    TM

  • 4. Data: 2002-01-17 18:39:01
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jan 17, 2002 at 07:21:39PM +0100, Karolona Godyń wrote:

> [...]
    > To chyba te najbardziej podstawowe.
    > Wiem, że wydają:
    > citi, wbk, dinnersclub, pekao s.a., amex.

    diners jest z definicji karta obciazeniowa. Wiem, poza tym wyglada jak
    karta kredytowa ;-)

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-01-17 19:05:20
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Karolona Godyń <k...@o...org.pl> wrote:
    > Wiem, że wydają:
    > citi, wbk, dinnersclub, pekao s.a., amex.
    ^^^^^^^^^^^

    To nie jest kredytowa!

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 6. Data: 2002-01-17 19:10:44
    Od: Karolona Godyń <k...@o...org.pl>

    t...@p...onet.pl napisał(a):

    > Lukas, Millennium, Raiffeisen. Amex kredytowy w Millenniu, poza tym dają Amexy
    > chargowe w Fortisie (ale roliczane w USD, a AMEX ma trochę inne zdanie na temat
    > mocnej złotówki). Dinners jest chargowy w KredytBanku.

    Czy przypadkiem do karty w millenium nie potrzeba konta?

  • 7. Data: 2002-01-17 20:25:50
    Od: <G...@t...pl>

    >             ^^^^^^^^^^^
    >
    > To nie jest kredytowa!

    Zgadza się. Dinner jest charge. Również do Amexa z Millenium TRZEBA mieć konto.
    Inna sprawa, że może to być konto martwe, ale opłaty za to konto martwe nie
    są... I jest to NAJGŁUPSZA pod względem dowolności spłaty karta kredytowa! Bo
    dowolności NIE MA!
    A tak swoją drogą (miałem kiedyś taką) w całej Europie łatwiej płacić innymi
    kartami. Amexem albo nie można z zasady, albo można - ale w teorii. Problem z
    autoryzacją itd. To znaczy mi się w ogóle przydała (benzyna, autostrady), ale
    po prostu O WIELE WIĘCEJ jest miejsc, gdzie można płacić ECMC i VISA.

  • 8. Data: 2002-01-18 07:58:09
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Karolona Godyń wrote:

    > citi, wbk, dinnersclub, pekao s.a., amex.
    > Kto jeszcze?

    Raiffeisen i Lukas

    pzdr

    Tomek

  • 9. Data: 2002-01-18 08:17:39
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net.pl>

    Użytkownik <G...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:0...@n...onet.pl...

    AmEx wydaje karty czy banki?
    IMO np. Millennium wydaje AmExa

> [...]
    nie
    > są... I jest to NAJGŁUPSZA pod względem dowolności spłaty karta kredytowa!

    Oplaty za konto w Millennium wynosza: 2,00zl/mc + 15,00zl/rok za karte VE.
    Jesli odzalujesz 500zl i je tam umiescisz to nie ma oplaty 2,00zl/mc (IMO
    mniej oplacalne, ale wygodne z innych wzgledow, o czym nizej)
    IMO sa to porownywalen oplaty z oplatami dodatkowymi do KK w innych bankach.
    A w zamian dostaje się konto i VE b.przydatna do wyplat za granica 3,50zl w
    kazdym bankomacie za granica, a i kursy przeliczeniowe calkiem przyzwoite...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 10. Data: 2002-01-18 11:56:16
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

> [...]
    > kazdym bankomacie za granica, a i kursy przeliczeniowe calkiem przyzwoite...

    Zalezy ktore konto zalozysz, bo ja mam Millepensja i nie mam zadnej oplaty
    miesiecznej, tylko trzeba miec jakies stale przelewy z wynagrodzenia na
    konto.
    Dodatkowa zaleta Amex w Millennium jest to, ze zastrzezenie tej karty jest
    darmowe, a nie jak za zastrzezenie VC 200 PLN prawie w kazdym banku.
    Pozdrawiam
    Radek