  • 1. Data: 2012-10-19 11:40:28
    Temat: zawiodłem się na Was (mbank+kindle)
    Od: Jarosław Kuter <k...@g...com>

    Nikt nie podrzucił linka do promocji mbanku z kindlem i kartą M&more.
    Gdyby nie Samcik to bym nie zauważył.
    http://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/mBank/11514
    528?nlp&CID=PL_CRM_1_0_0_287&a=1661
    (uwaga - jeszcze tylko dziś)

    Czy ktoś już to przerabiał w pierwszej wersji promocji? Jaki Kundelek?
    Nie ma w umowie żadnych zapisków ograniczających możliwość rezygnacji
    z karty po jego otrzymaniu ?

    kuternochal

  • 2. Data: 2012-10-19 11:47:23
    Temat: Re: zawiodłem się na Was (mbank+kindle)
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Jarosław Kuter napisał(a) :
    > Nikt nie podrzucił linka do promocji mbanku z kindlem i kartą M&more.
> [...]

    Zawiedliśmy się na Twojej hipotetycznej zdolności czytania. Temat
    był już dawno poruszany. I to w kilku wątkach z właściwym ku temu
    tytułem.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 3. Data: 2012-10-19 11:47:53
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Oferta wyprzedana to po co zasmiecasz grupe

  • 4. Data: 2012-10-19 11:48:02
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 19.10.2012 11:40, Jarosław Kuter wrote:
> [...]
    >
    > Czy ktoś już to przerabiał w pierwszej wersji promocji? Jaki Kundelek?
    > Nie ma w umowie żadnych zapisków ograniczających możliwość rezygnacji

    A mowili, ze hibernacja to dopiero przyszlosc...

  • 5. Data: 2012-10-19 11:55:22
    Od: Jarosław Kuter <k...@g...com>

    Jest coś chyba na rzeczy, że kupony odrzucone ze względu na brak
    zdolności wracają na groupon bo na 100% kilkanaście minut temu miałem
    możliwość zakupu a oferta wyświetlała się jako aktywna do dziś do
    północy

    Kuternochal

  • 6. Data: 2012-10-19 12:44:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jarosław Kuter" f...@i...goo
    glegroups.com

    Nikt nie podrzucił linka do promocji mbanku z kindlem i kartą M&more.

    : IMO aż świeciło się od tych postów, takie było ich natężenie...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2012-10-19 13:17:57
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu piątek, 19 października 2012 11:55:22 UTC+2 użytkownik Jarosław Kuter napisał:
    > Jest coś chyba na rzeczy, że kupony odrzucone ze względu na brak
    >
    > zdolności wracają na groupon bo na 100% kilkanaście minut temu miałem
    >
    > możliwość zakupu a oferta wyświetlała się jako aktywna do dziś do

    Tylko jakie kupony? Kartę już mam w portfelu a o kupon mnie nikt nie pytał.

  • 8. Data: 2012-10-19 13:32:08
    Od: Jarosław Kuter <k...@g...com>

    On 19 Paź, 13:17, Piotr Hołda <p...@g...com> wrote:

    > Tylko jakie kupony? Kartę już mam w portfelu a o kupon mnie nikt nie pytał.

    A jak nie dostaniesz kundelka?
    Kuternochal