  • 1. Data: 2004-12-09 21:43:36
    Temat: zamykanie inteligo
    Od: "aphex" <z...@c...pl>

    jakiś czas temu wysłałem do nich wypowiedzenie umowy
    niestety niewiadomo skąd pojawił sie debet 29gr.
    wiec oddzwonili do mnie po 3 dniach i powiedzieli by wpłacić tą kwote, no
    dobra ale jak już wpłace to automatycznie mi skasują to konto czy ponownie
    musze wysyłać wypowiedzenie ?
    2 pytanie:
    a jeśli jest debet 1zł, a ja wpłace 2zł i bedzie na koncie 1zł razem, czy
    skasuja czy znowu zadzwonia i powiedza bym odebrał 1zł, chodzi o to czy
    konto podczas kasowania ma mieć 0zł.

    ostatnia rzecz jaka zrobie w zyciu to zaloze konto w banku, od teraz trzymam
    przy sobie.

    --
    gg:2048838; www.aphextwin-rephlex.com
    Barton 2500; 1024ram; Gf3ti200

  • 2. Data: 2004-12-09 22:02:49
    Temat: Re: zamykanie inteligo
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Thu, 09 Dec 2004 21:43:36 GMT, w <cG3ud.81295$ha.22313@news.chello.at>, "aphex"
    <z...@c...pl> napisał(-a):

    > ostatnia rzecz jaka zrobie w zyciu to zaloze konto w banku, od teraz trzymam
    > przy sobie.

    ROTFL

  • 3. Data: 2004-12-09 22:33:20
    Od: "axell" <a...@o...wywalto.pl>

    > ostatnia rzecz jaka zrobie w zyciu to zaloze konto w banku, od teraz
    trzymam
    > przy sobie.

    Właśnie z taką osobą miałem 'przyjemność' spotkać się na allegro.
    Niestety nie miała (nie chciała podać) konta na które mógłbym
    przelać pieniądze i uparała się, że wyśle za pobraniem.
    Niestety w opisie aukcji tak było zaznaczone więc musiałem na
    to przystać ale zamiast zapłacić 6,50 zł (+ewentualeni 50gr przelew)
    zapłaciłem 16 zł.

    pozdr axell