  • 1. Data: 2004-06-28 12:44:54
    Temat: założenie plus konta w VW
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Witam,
    czy to tylko ja jestem taki niedorobiony, że nie wpadłem na to, że aby
    poczta mogła potwierdzić moje dane, to muszę wydrukować sobie formularz
    identyfikacyjny, którego nie ma w Centrum formularzy w części dla Plus
    konta, a jest jedynie w części dla e-directu?

    Nie mogli tego dać w obu miejscach, żeby było jasne?

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 2. Data: 2004-06-28 13:14:44
    Temat: Re: założenie plus konta w VW
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 28 Jun 2004 14:44:54 +0200, w <cbp42n$cfa$1@inews.gazeta.pl>, "Tomasz
    Waszczynski" <w...@w...org> napisał(-a):

> [...]
    > identyfikacyjny, którego nie ma w Centrum formularzy w części dla Plus
    > konta, a jest jedynie w części dla e-directu?

    A przypadkiem nie wybrałeś "już posiadam konto" i przeniosło do części bez
    formularza identyfikacyjnego?

  • 3. Data: 2004-06-28 13:26:34
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > konta, a jest jedynie w części dla e-directu?

    A przypadkiem nie wybrałeś "już posiadam konto" i przeniosło do części bez

    ------

    Tak właśnie zrobiłem, bo konto już posiadam. Co, źle? :)) Powinienem był
    wybrać, mimo że posiadam już konto, wersję, że nie posiadam? ;]

  • 4. Data: 2004-06-28 15:06:21
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 28 Jun 2004 15:26:34 +0200, w <cbp6ge$pdv$1@inews.gazeta.pl>, "Tomasz
    Waszczynski" <w...@w...org> napisał(-a):

    > Tak właśnie zrobiłem, bo konto już posiadam. Co, źle? :)) Powinienem był
    > wybrać, mimo że posiadam już konto, wersję, że nie posiadam? ;]

    To w takim razie po co formularz identyfikacyjny?? Bank już dawno go ma --
    dostał przy otwieraniu e-directu...

  • 5. Data: 2004-06-28 15:17:45
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

> [...]
    > wybrać, mimo że posiadam już konto, wersję, że nie posiadam? ;]

    To w takim razie po co formularz identyfikacyjny?? Bank już dawno go ma --
    -------

    Hm, bo każą się zidentyfikować na poczcie w instrukcji? :) Pewnie bez sensu
    to jest, ale co tam :)

  • 6. Data: 2004-06-28 16:00:37
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 28 Jun 2004 17:17:45 +0200, w <cbpd5m$4bt$1@inews.gazeta.pl>, "Tomasz
    Waszczynski" <w...@w...org> napisał(-a):

    > Hm, bo każą się zidentyfikować na poczcie w instrukcji? :) Pewnie bez sensu
    > to jest, ale co tam :)

    Jeśli tak napisali, to olej to :) Wysyłaj tylko umowę, czyli to co wypluł ten
    ich automat z WWW.

  • 7. Data: 2004-06-28 16:20:53
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

> [...]
    > to jest, ale co tam :)

    Jeśli tak napisali, to olej to :) Wysyłaj tylko umowę, czyli to co wypluł

    Wysłałem formularz też ;] Zobaczymy jak sobie z tym poradzą :)