  • 1. Data: 2005-05-26 19:46:33
    Temat: zalozenie konta w inteligo
    Od: "Juszczyk Cezary" <c...@S...o2.pl>

    Witam,
    Wlasnie zlozylem wniosek o otwarcie konta w Inteligo. Jakie bede mial
    rzeczywiste koszty jego utrzymania ? Wyczytalem ze jezeli mam saldo powyzej
    100zl to 0zl. Konto zalozylem przez Payback.pl i byla tam promocja
    "powiadomienie smsem" no wiec podalem numer. Teraz po przegladnieciu tabeli
    oplat i prowizji widze ze bedzie mnie to dodatkowo kosztowac 5zl. Dochodzi
    jeszcze do tego karta Visa, ktora mi sie nie potrzebna - 1zl miesiecznie.
    Czego mam sie jeszcze spodziewac? Moze jednak zostac tylko przy mbanku? ;)
    Doradzcie co robic ;]
    Pozdrawiam.

    --
    Juszczyk Cezary

  • 2. Data: 2005-05-26 19:52:09
    Temat: Re: zalozenie konta w inteligo
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    W artykule news:d759bl$t7t$1@nemesis.news.tpi.pl grupowicz Juszczyk Cezary
    napisał:

> [...]
    > Dochodzi jeszcze do tego karta Visa, ktora mi sie nie potrzebna - 1zl
    > miesiecznie. Czego mam sie jeszcze spodziewac? Moze jednak zostac tylko

    To co tobie w tym inteligo potrzebne ? Szybkość przelewów pomiędzy
    allegrowiczami ?
    Jeśli nie, to może PLUS KONTO w VW ?

    --
    S pozdravem,
    August

  • 3. Data: 2005-05-26 19:54:54
    Od: "Juszczyk Cezary" <c...@S...o2.pl>

    Użytkownik "August" <@www.augustowski.org> napisał w wiadomości
    > To co tobie w tym inteligo potrzebne ? Szybkość przelewów pomiędzy
    > allegrowiczami ?
    > Jeśli nie, to może PLUS KONTO w VW ?

    No wlasnie glownie allegro, ale to przeciez chyba nic dziwnego bo wiele osob
    tak korzysta.

  • 4. Data: 2005-05-26 19:56:51
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Juszczyk Cezary napisał(a):

    > Witam,
    > Wlasnie zlozylem wniosek o otwarcie konta w Inteligo. Jakie bede mial
    > rzeczywiste koszty jego utrzymania ?

    Wszystkie koszty są ładnie opisane na stronie głównej Inteligo

    > Wyczytalem ze jezeli mam saldo powyzej
    > 100zl to 0zl.

    Owszem

    > Konto zalozylem przez Payback.pl i byla tam promocja
    > "powiadomienie smsem" no wiec podalem numer. Teraz po przegladnieciu tabeli
    > oplat i prowizji widze ze bedzie mnie to dodatkowo kosztowac 5zl.

    Dopiero po dwóch okresach rozliczeniowych. Nowi użytkownicy mają fory ;)

    > Dochodzi
    > jeszcze do tego karta Visa, ktora mi sie nie potrzebna - 1zl miesiecznie.

    Zrezygnować. Poza tym to 0,99 zł ;)

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 5. Data: 2005-05-26 20:00:02
    Od: "PrzemB" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Juszczyk Cezary" <c...@S...o2.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Wlasnie zlozylem wniosek o otwarcie konta w Inteligo. Jakie bede mial
    > rzeczywiste koszty jego utrzymania ? Wyczytalem ze jezeli mam saldo
    > powyzej 100zl to 0zl.
    Tak.
    > Konto zalozylem przez Payback.pl i byla tam promocja "powiadomienie smsem"
    > no wiec podalem numer. Teraz po przegladnieciu tabeli oplat i prowizji
    > widze ze bedzie mnie to dodatkowo kosztowac 5zl.

    Możesz zrezygnować.

    > Dochodzi jeszcze do tego karta Visa, ktora mi sie nie potrzebna - 1zl
    > miesiecznie.

    Możesz zrezygnować.

    > Czego mam sie jeszcze spodziewac? Moze jednak zostac tylko przy mbanku? ;)
    > Doradzcie co robic ;]
    [..]

    Jeśli tylko do Allegro, to zrezygnuj z powiadamiania SMS'em, karty i trzymaj
    tam >100 pln. Wtedy masz opłaty 0 pln.

    Pozdrowienia
    Przemek

  • 6. Data: 2005-05-27 08:10:33
    Od: "gosc" <r...@p...onet.pl>

    > Doradzcie co robic ;]
    Czytac regulamin i TOiP *przed*

  • 7. Data: 2005-05-27 08:23:44
    Od: "zlotawy" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Juszczyk Cezary" <c...@S...o2.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Wlasnie zlozylem wniosek o otwarcie konta w Inteligo.

    nie zadawaj takich pytan na tej grupie. szczegolnie drazliwy na takie sprawy
    jest pan "yayco". tu mozna pisac tylko gdy bank okradnie Cie (wbrew
    regulaminowi), gdy nie mozesz sie zalogowac na konto oraz z pytaniem kiedy
    dojdzie przelew, ktory wyslales wczoraj.

    zlotawy

  • 8. Data: 2005-05-27 08:27:26
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik zlotawy napisał:

> [...]
    > regulaminowi), gdy nie mozesz sie zalogowac na konto oraz z pytaniem kiedy
    > dojdzie przelew, ktory wyslales wczoraj.

    Misiu, albo wyluzuj, albo spierdalaj.

    Bartol

  • 9. Data: 2005-05-27 08:29:43
    Od: "zlotawy" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

    > Misiu, albo wyluzuj, albo spierdalaj.

    nie mow do mnie kolego Misiu.

    faktem jest ze na takie posty uzyskam odpowiedz natychmiast, mimo ze sa
    archiwa grupy i temat niewatpliwie byl wiele razy walkowany.

    zlotawy

  • 10. Data: 2005-05-27 08:30:37
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-05-27 10:27- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Bartol Partol, gdy pisał(a):

    Łagodniejesz Bartolu, dajesz wybór...

    --
    **** ****