    From: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zaliczka w firmie...
    Date: Mon, 16 Dec 2002 19:26:30 +0100
    Sender: a...@p...onet.pl@cmc-182.man.polbox.pl

    On Mon, 16 Dec 2002 18:57:35 +0100, "Baton" <k...@p...fm> wrote:

    >Ostatnio rodzina pani prezes firmy B zwrocila uwage iz dokonywanie
    >zaliczek w formie przelewow jest niedozwolone. Jednak jedyny racjonalny
    >powod jaki podala i ciezko z nim merytorycznie dyskutowac to :
    >"...ewentualne problemy z US podczas kontroli..." ;)))

    Jedyne wytłumaczenie, jaki przychodzi mi do głowy jest następujące:
    firma B dopuszcza się jakichś malwersacji. Dokonując wypłaty zaliczek
    przelewem, firma B nie jest w stanie "ukryć" tej operacji. Inaczej
    jest z "wypłatą w kasie": można dać pracownikowi kasę "w łapę" nawet
    poza "obiegiem księgowym". Po co? Diabli wiedzą. W każdym razie, gdy
    ktoś ma ochotę na przekręty i jednocześnie chciałby wszystkich
    operacji dokonywać za pośrednictwem banków, to istotnie prawdopodobne
    są "ewentualne problemy z US podczas kontroli..." :-))

    Oczywiście mogę się całkowicie mylić ;-)))

    Pozdrawiam,
    --
    Amnesiac