  • 1. Data: 2005-06-07 15:10:50
    Temat: zagubiony przelew z USA - konkretne przypadki
    Od: "robbee" <r...@o...pl>

    Witam!

    Oczekuje na przelew z USA juz 12 dni kalendarzowych, pieniadze nie nadeszly.
    Przelew byl na eKonto w mBanku, duza kwota. Czy ktos z was mial juz podobny
    problem ? Napiszcie jak dlugo czekaliscie i jak to sie skonczylo. Moze dzieki
    temu dowiem sie, czy jest jeszcze sens czekac :/

    Pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2005-06-07 15:20:09
    Temat: Re: zagubiony przelew z USA - konkretne przypadki
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    robbee wrote:
> [...]
    > problem ? Napiszcie jak dlugo czekaliscie i jak to sie skonczylo. Moze dzieki
    > temu dowiem sie, czy jest jeszcze sens czekac :/

    jeśli to był wire transfer, to 2 dni.

  • 3. Data: 2005-06-07 15:21:08
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <2...@n...onet.pl>, r...@o...pl
    says...
> [...]
    > problem ? Napiszcie jak dlugo czekaliscie i jak to sie skonczylo. Moze dzieki
    > temu dowiem sie, czy jest jeszcze sens czekac :/

    Najczesciej zdarzalo mi sie ze przelew dochodzil praktycznie nastepnego
    dnia. Najdluzej to bylo chyba 4 dni robocze

    AP

  • 4. Data: 2005-06-07 18:43:50
    Od: "bolo" <b...@i...pl>

    Użytkownik "robbee" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dzieki
    > temu dowiem sie, czy jest jeszcze sens czekac :/

    moj rekord, to 3 miesiace ze szwajcarii... klient przyslal potwierdzenia a
    bank rozkladal rece...sprawa juz byla w sadzie prawie jak dotarl
    bylo to jakies 2-3 lata temu

    pozdrawiam
    bolo

  • 5. Data: 2005-06-07 19:31:25
    Od: "robbee" <r...@o...pl>

> [...]
    >
    > moj rekord, to 3 miesiace ze szwajcarii... klient przyslal potwierdzenia a
    > bank rozkladal rece...sprawa juz byla w sadzie prawie jak dotarl

    O rany ! I jaki byl powod ? Kto zawinil ? Poniesli chociaz jakies konsekwencje ?

  • 6. Data: 2005-06-08 10:40:39
    Od: "bolo" <b...@i...pl>

    > O rany ! I jaki byl powod ? Kto zawinil ? Poniesli chociaz jakies
    > konsekwencje ?

    ja bylem wtedy pracownikiem firmy windykacyjnej a windykowalismy dla pewnej
    sieci gsm
    wiec konskwencji nie bylo poza odsekami
    nikt nie dochodzil jaki byl powod bo najwazniejsze bylo ze kasa dotarla

    podrawiam
    bolo

    ps. jakos tak bylo ze dluznik przyslal oryginal przelewu komus z rodziny i
    ten ktos go do nas przyniosl