  • From: "Adam Mucha" <a...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: "zaginiony" kredyt - długie
    Date: Thu, 12 Apr 2007 19:37:24 +0200

    news:evlg1m$2io$1@kjonca.kjonca...

    > 1. Czy masz numer konta na umowie ?
    > 2. Czy masz harmonogram ?
    >
    > Jeśli tak to *ja* robiłbym następująco: co miesiąc wysyłałbym kwotę
    > wynikającą z harmonogramu, na podany numer konta.
    > Odbite pieniądze trzymałbym gdyby w końcu ktoś to wyjaśnił i chciał całej
    > kwoty.
    >
    > KJ

    tez mialem taki problem:) moge sie zalozyc ze chodzi o lukas :) sprawa
    wyglada nstepujaco bierzesz cos na raty sprzedawca spisuje umowe drukuje i
    ma 7 dni na zatwierdzenie jej w systemie jak tego nie zrobi umowa jest
    kasowana z programu (sprzedawca nie otrzymuje $ od banku dla klienta nie
    jest zakladane konto)
    sa teraz 2 rozwiazania
    pierwsze isc do sprzedawcy z umowa zeby przepisal ja jeszcze raz
    nic nie robic -bank nie przeslal umowy podpisanej przez pracownika banku, w
    systemie jej nie ma takze umowa niezostala zawarta... sprzedawca moze
    dochodzic swoich praw na drodze cywilnej za przywlaszczenie towaru...

    pzdr AM