  • 11. Data: 2012-03-14 13:22:42
    Temat: Re: wyżalmy się w jakim banku nacieliśmy się na opłaty ;)
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    napisał w wiadomości news:jjq3vv$8s$1@inews.gazeta.pl...

    > Skoro nie masz tam słuchawki -- masz zapewne swoje 50 minut.

    Ano mam

    > Możesz zarejestrować mój numer i co miesiąc udostępniać mi
    > 10 minut. [wolałbym 5, ale 10 to mBankowe minimum]

    Moze i moge ale go nie znam - te minuty udostepniaja sie utomagicznie same co
    m-c
    czy trzeba je jakos prowokowac ? wolalbym to "przelac" jednorazowo i numer
    usunac :)
    Nie mam dzis glowy na analizowanie regulaminu,
    ale zastanawiam sie czy moze to powodowac jakies negatywne skutki (dla mnie)
    - np. ze mBak bedzie dzwonil do mnie - a nie do mnie, na zarejestrowany numer :)

  • 12. Data: 2012-03-14 18:41:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jjq638$rpf$...@n...news.atman.pl

> [...]
    powodowac jakies negatywne skutki (dla mnie) - np.
    > ze mBak bedzie dzwonil do mnie - a nie do mnie, na zarejestrowany numer :)

    Pojmuję -- nie wiem, czy może coś złego z tego wyniknąć.
    Regulaminowo raczej nie. Jednak zawsze może dojść do
    jakiejś pomyłki.

    Tak po prostu przelać (jak pieniądze) chyba nie można.
    Trzeba by aktywować (SMS przybędzie do mnie -- mogę
    podawać go na grupie?) po czym co miesiąc udostępniać. :)

    -=-

    Sprawa darmowych rozmów z mBanku wygląda nieciekawie,
    bo jednak chyba przelewy z karty kredytowej nie wejdą
    w rachubę. Oto wypowiedź banku:

    Dla uniknięcia wątpliwości, nie stanowią transakcji
    bezgotówkowych kartą kredytową czynności dokonywania
    wypłat w bankomatach, czynności dokonywania wpłat we
    wpłatomatach, przelewy wychodzące z karty kredytowej
    lub przelewy przychodzące na kartę kredytowa." Operacje
    płatności poprzez usługę mTransfer nie są wykluczone,
    zatem wliczają się do realizowanego limitu kwotowego.

    Jednak mimo tego nadal opłaca się mi korzystanie z mBankowej
    słuchawki. Pierwszy okres rozrachunkowy kończy się. Z 10 minut
    wykorzystałem chyba ze 3. :) Jak rozumiem -- 7 przepada, ale
    mam (miałem na początku, teraz mam o 10 minut mniej) swoich
    50 minut, matki 50 minut i być może co jakiś czas muszę
    coś (5 złotych na 2 miesiące?) dorzucać.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2012-03-14 22:53:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jjq3d5$5f4$...@i...gazeta.pl

    > Najcięższym moim grzechem jest grzech zaniedbania -- brak podwyżki w BGZ
    > oraz niekorzystanie z pobierania surowców przy zakupach w realu.

    Dostałem rozgrzeszenie warunkowe -- warunkiem jest picie mleka.
    Okazuje się, że BGŻ potrzebuje klientów, aby móc dokarmiać biednych
    rolników. Mleczarnie dostają dofinansowanie (Rypińska przekazuje je
    Caritasowi -- a jakże) zatem pijąc mleko, zwłaszcza tanie i dobre,
    także korzystam z darów Boga.

    Prawdę mówiąc -- nie zgłębiałem od dawna problemu:

    -- umarzalnych kredytów udzielanych polskim rolnikom przez BGZ
    -- refundacji produkcji mleka w Polsce i w UE
    -- dolewania gnojówki do mleka (; w Rypinie ;)

    zatem niektóre informacje mogą nie być świeżymi.
    Poza tym z tą gnojówka to ponoć bujda na resorach tak
    zwana -- w istocie nie **wieczorem**, ale **po południu**
    wożono gnojówkę tym samym samochodem (tą samą beczką, tym
    samym baniakiem) którym rano wożono mleko od rolników do
    mleczarni w czasach PRLi..

    Zatem -- od popołudnia do rana dnia następnego było dość dużo
    czasu na solidne umycie wiadomej beczki. Informacja o wieczorze
    jest wyssana z palca tak zwanego.

    () Łazewskiego, któremu asystowały studentki nocą nad jeziorem
    w Studzienicznej (ja po burdelach nie włóczę się) widziałem osobiście.

    () Informacja o ww. wożeniu mleka i gnojówki tym samym samochodem pochodzi
    z oficjalnych źródeł, ale z czasów PRLi i nie wiem, jakiej miejscowości
    czy mleczarni doyczyła.

    () Mleko z Rypina jest mniej smaczne niż mleko z Mlekpolu. Gorzej
    zsiada się, potrafi śmierdzieć, połowa mleka zsiadłego to
    serwatka (pewnie to nie wada) a razu pewnego mleko (parę
    lat temu) takie nie zsiadło się wcale, co może oznaczać,
    że nie było wolne od konserwantów. Akurat w tamtym czasie
    ta mleczarnia ostro protestowała przeciwko pomawianiu jej
    o dodawanie konserwantów do mleka, o czym dowiedziałem
    się, szukając przyczyn niemożliwości zamiany słodkiego
    mleka z Rypina, które kupiłem, w mleko zsiadłe.

    Zsiadłe mleko robię często -- dolewam trochę kefiru
    do mleka słodkiego i stawiam tę miksturę w ciepłym miejscu.
    Jeśli takie mleko wypije tak zwanym jednym tchem, potrafię
    wlać w pudełko kolejny litr, jeśli zaś piję ,,na raty'',
    raczej karto wywalam do śmietnika.

    Mleko z Mlekpolu zsiada się doskonale. Wyglądem przypomina
    trochę mleko, które piłem, gdy byłem małym dzieckiem.
    Rodzice twierdzili, że piję mleko prosto od krowy,
    w co wątpiłem i w co wątpię nadal. Rodzice przynosili
    to mleko rzekomo od kogoś, kto w pobliżu hodował krowy.
    Dziś te miejsca są miastem, ale w tamtych latach mieszkałem
    niemal na wsi -- dookoła nas hodowano kury, wieprze...

    Smród krowiego łajna znałem doskonale. (świeżego,
    bo wyschnięte nie śmierdziało prawie wcale)

    () O tym, że BGŻ udziela (być może już nie udziela, ale
    udzielał niedawno) rolnikom kredytów, które oficjalnie
    umarzał, wiem z reklamówek BGŻ.

    () O tym, że mleczarnie są dofinansowywane wiem ze źródeł różnych.
    Mlekpol na przykład pisze, że za mleko w Podlaskim płacono
    rolnikom 1.59 za litr; real sprzedaje mleko po 1.59 za litr...

    Bardzo hojnym w refundowaniu mleka był ponoć Jaruzelski.

    () O pomocy udzielanej Caritasowi przez rypińską mleczarnię
    wiem z oficjalnej strony internetowej tej mleczarni.

    () O tym, że rodzącym Polkom lepiej obecnie w UK niż w Polsce
    wiem z oficjalnej polskiej TV, która pokazywała takie Polki
    żyjące w UK. (piszę o tym w innym poście na tej grupie)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2012-03-14 23:32:12
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Waldek" <m...@n...dam> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > A w jakim interwale czasowym ?
    > bo jesli ~rok wstecz to :

    ja wyliczałem wszystkie możliwe w życiu

    erator/

  • 15. Data: 2012-03-14 23:44:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zlotowinfo" jjr9pj$9ee$...@i...gazeta.pl

    > ja wyliczałem wszystkie możliwe w życiu

    Gdybym ja miał opisać wszystkie możliwe w moim
    życiu -- powiedzielibyście o mnie, że dużo piszę...
    Wielu banków, które mnie obzduliły już nie ma.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2012-03-15 00:17:20
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jjr7p9$7oi$1@inews.gazeta.pl...

> [...]

    Widzisz.... a Baska juz tyle orzeszkow rozdala ;)
    - widac ma duzo wiecej skoro wystartowali z reklamami

  • 17. Data: 2012-03-15 01:35:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jjrceg$618$...@n...news.atman.pl

    > Widzisz.... a Baska juz tyle orzeszkow rozdala ;)
    > - widac ma duzo wiecej skoro wystartowali z reklamami

    Właśnie szukałem miejsca do zaparkowania, jadąc na
    rehabilitację, gdy słuchałem reklamy... A zaparkowałem
    (jako klient) na parkingu KB. :) Baska dosłownie rzuca
    tymi orzeszkami...

    -=-

    Nie-Dobre Mleko z Rypina ma i tę wadę, że nie ma ,,zamków''.
    Trzeba ściąć górę -- nie ma zakrętek czy innych ,,zatyczek''.
    Właśnie robię zsiadłem mleko z:

    nieDobrego Mleka z Rypina 3.2%
    mleka zambrowskiego z Mlekpolu 0,5%
    mleka zambrowskiego z Mlekpolu 1,5%

    Wypasione z Mlekowity (2%) zostało w samochodzie, zatem
    z niego zsiadłe mleko zrobię nieco później... Mam mięso,
    mleko, pomarańcze, ser biały, masło... Nie mam jaj...
    Mam też resztki syropów owocowych -- ma nadzieję, że jest
    tam witamina C. :)

    Odchudzam się... Jestem na niestabilnym poziomie 74 kg... Rano
    może być 72, czasami spada poniżej 71... Chcę zejść na 65 kg,
    po czym odbudować mięśnie, wchodząc na 67 kg. :) Tyle ważyłem
    (zimą 67 kg, latem 65 kg) do 33 roku życia odkąd pamiętam,
    ile ważę. :) Gdy zejdę na 65 kg, mogę założyć spodnie
    sprzed ponad 25 lat. :)

    -=-

    Taki scenariusz (zejście na 65 kg i odbudowanie mięśni do 67 kg)
    miał być zrealizowany już rok temu, ale doskonałe efekty sprawiły,
    że zrezygnowałem z tej drogi i jest teraz koszmar. :)

    Chudsze (od lat piję 3,2%) mleko, owoce i witaminy oraz wzmożony
    wysiłek fizyczny -- IMO to wszystko powinno dać dobre efekty.

    -=-

    Przez ten kręgosłup marnuję masę czasu. Także z jego powodu
    w lutym nie odwiedziłem bankowej Baśki rzucającej orzechami
    Banku Gospodarki Żywnościowej... Nie skasowałem kont
    w Aliorze i DB...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2012-03-15 09:36:52
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:jjraqp$4hf$1@inews.gazeta.pl...

    > Gdybym ja miał opisać wszystkie możliwe w moim
    > życiu -- powiedzielibyście o mnie, że dużo piszę...
    > Wielu banków, które mnie obzduliły już nie ma.

    to chyba nie dobrze że dajesz się tak dupczyć bankom

    erator/

  • 19. Data: 2012-03-15 11:03:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zlotowinfo" jjsd7h$t0v$...@i...gazeta.pl

    > to chyba nie dobrze że dajesz się tak dupczyć bankom

    Widzisz różnicę pomiędzy czasem teraźniejszym i przeszłym?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2012-03-15 12:08:29
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:jjsj9d$sqo$1@inews.gazeta.pl...

    > "zlotowinfo" jjsd7h$t0v$...@i...gazeta.pl

    > Widzisz różnicę pomiędzy czasem teraźniejszym i przeszłym?

    prowizja banku zawsze ma charakter przeszły

    erator/