  • Data: 2002-03-08 18:08:40
    Temat: Re: wysokosc odsetek??
    Od: d...@i...pl (Adam S.) szukaj wiadomości tego autora

    > Poprawiam wyliczenia
    > lokata zawarta 21 lutego, zerwana 4 marca - 8 dni przypada na luty i 3 na
    > marzec
    > lutowe odsetki bez podatku: 4600*8*1,5/36500=1,51 PLN
    > marcowe odsetki: 0,57 PLN, podstawa 1,00 PLN, podatek 0,20 PLN
    > Razem odsetki 2,08 PLN, podatek 0,20 PLN, do wyplaty 1,88 PLN
    > Żadne kombinacje nie dają 1,34, które ci wyplacili - poproś o wyliczenie

    Podatek raz jeszcze
    do wylicznie odsetek za luty nie mam uwag, natomiast mam watpliwosci co do
    odsetek a wlasciwie podatku za marzec. Prosze o podanie podstawy prawnej w
    kwesti zaokraglania podstawy podatku do pelnych złotych. Zauważ że w tym
    wypadku podatek wynosi nie 20% tylko 20/57 /35,08%/
    Poza tym mam wrazenie ze u mnie naliczono podatek od faktycznej liczby
    odsetek a nie zaokraglonej /BPHPBK/,

    gren

    Reality Show BAR w Internecie > Ogladaj, komentuj, glosuj...
    >>> http://barpolsat.interia.pl/