  • 91. Data: 2010-07-01 20:58:21
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy w inteligo
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Ja nawet
    > nie pamiętam za co mam cię w KFie, choć ton tej wypowiedzi
    > potwierdza, że i owszem, słusznie.

    Pewnie. To nie tylko ten przypadek.
    Ja Cię widzę na kilku grupach, które czytam i zauważam taką
    prawidłowość, że ilekroć ktoś wyjaśni jakiś problem prawny
    czy podatkowy w wątku, w którym Ty czynnie uczestniczysz, to po jakimś
    czasie
    okazuje się, że informacje, które w pełni opisywały problem
    do Ciebie jednak nie dotarły, albo Ci się nie utrwaliły, bo po miesiącu
    sprawiasz wrażenie jakbyś w ogóle o niczym takim nie słyszał.

  • 92. Data: 2010-07-02 01:46:49
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > No ale lepiej nie jest chyba w żadnym zakresie :D Co najwyżej jest tak
    > samo.

    inteligo ma 'lepsze' karty debetowe,
    wieksza mozliwosc wplacenia gotowki,
    i moze cos jeszcze, ale o tej porze nie chce mi sie myslec :)

  • 93. Data: 2010-07-02 01:49:30
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Bankomaty PBKO bp są ponoć wszędzie. Tak naprawdę więcej jest miejsc

    akurat mam wszedzie 'bankomaty mbanku',
    natomiast bankomatow pko bp jest o rzad mniej...

  • 94. Data: 2010-07-02 06:42:50
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 01 Jul 2010 22:50:55 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    napisał(a):

    > Teraz choroba ostal mi sie ino blip i facebook, ale mam nadzieje, ze za
    > jakis czas to zmienie. No i rowniez trzeba bedzie ruszyc na nowo z
    > jakimis naziemnmi spotkaniami - oczywiscie bankowymi :)

    Jednym słowem wygląda na to, że dobrze iż do tego naszego polskiego banku
    trafiłeś, bo znowu się na grupie uaktywniłeś, no chyba że jakieś wakacje
    masz or sth ;)

    --
    xbartx

  • 95. Data: 2010-07-02 07:55:41
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-07-02 03:46, Q pisze:

    > inteligo ma 'lepsze' karty debetowe,
    > wieksza mozliwosc wplacenia gotowki,

    Dlaczego większa możliwość? W sensie, że można wypłacać poniżej 50zł?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Chcesz nie głosować na Jarka?
    Najpierw zobacz: http://hungry.w.of.pl/pro-life.htm

  • 96. Data: 2010-07-02 07:57:38
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-07-02 03:49, Q pisze:
    > akurat mam wszedzie 'bankomaty mbanku',
    > natomiast bankomatow pko bp jest o rzad mniej...

    No żona też ma problemy z Inteligo pod względem dostępności bankomatu.
    W Zabrzu z PKO BP lichutko z bankomatami, a mBankowe są wszędzie, po
    kilka nawet w 1 miejscu :D

  • 97. Data: 2010-07-02 08:00:03
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 2 Lip, 09:55, Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:

    > Dlaczego większa możliwość? W sensie, że można wypłacać poniżej 50zł?

    Ile jest oddziałów PKO BP a ile wpłatomatów mBanku. Jak często kasy w
    PKO BP nie działają, a jak często zdarza się to wpłatomatom?

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 98. Data: 2010-07-02 08:25:28
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    On 2 Lip, 08:42, xbartx <b...@h...net> wrote:
> [...]
    > trafiłeś, bo znowu się na grupie uaktywniłeś, no chyba że jakieś wakacje

    Pisac nie mam gdzie ;) Albo inaczej - koncepcyjne SKO skonczylem :) Bo
    ja przede wszystkim SKO bede teraz rewitalizowal :D

  • 99. Data: 2010-07-02 08:33:02
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Ile jest oddziałów PKO BP a ile wpłatomatów mBanku. Jak często kasy w
    > PKO BP nie działają, a jak często zdarza się to wpłatomatom?

    Pisał o kartach i przeczytałem wYpłacenia.

    Aczkolwiek akurat dla mnie możliwość wpłaty w Inteligo jest mniejsza :D
    Oddział PKO jest w M1 w Zabrzu obok wpłatomatu mBanku, ale jest czynny
    krócej i rzadziej. Do tego mam całodobowy wpłatomat w Gliwicach w
    wygodnym w miarę miejscu. A oddziały są czynne w godzinach pracy, no to
    ja też pracuję :D

    Automatyzacja rządzi. Mogliby jeszcze wystawić wpłatomat w Zabrzu na
    zewnątrz, tak jak w Gliwicach.

  • 100. Data: 2010-07-02 08:34:28
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-07-02 03:46, Q pisze:
    > inteligo ma 'lepsze' karty debetowe,

    A w czym lepsze? Nie mają paypassa, tylko zwykła VE, która kosztowała do
    niedawna 1zł miesięcznie, więc była droższa niż mBankowa. Teraz lepiej,
    choć jest ,,ze straszakiem'', a mBankowa nadal bez straszaka.