  • Data: 2004-09-16 00:35:10
    Temat: Re: wybór konta na studia we Wrocławiu
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Szumny napisał:
    > Niedługo zacznę studiować we Wrocławiu na Politechnice i postanowiłem
    > założyć sobie jakieś konto. Problem jest taki, że się kompletnie na tym
    > nie znam, a im więcej stron internetowych odwiedzam, tym większy mam
    > pętlik w głowie. Nie pracuję, pieniądze będą przesyłać mi rodzice,
    > chciałbym też korzystać z tego przez internet, wypłacać z automatów i
    > oczywiście jak najmniej płacić za wszystko ;) Możecie mi coś doradzić?
    > Nie musi to być oczywiście konto studenckie...

    Nie żebym tak kochał BZWBK, ale rachunek dla studentów jest całkiem
    ciekawą ofertą - http://www.bzwbk.pl/u235/navi/1010 Kiedy już
    przestaniesz być studentem to uciekałbym z tego banku ;) A tak jako
    student możesz wyrobić sobie kartę Euro > 26 i otrzymać do niej
    ubezpieczenie od następst nieszczęśliwych wypadków. I BZWBK chyba jako
    jedyny bank umożliwia wybranie sobie czy chcesz kartę MAestro / Cirrus
    czy Visa Electron. Czy ja pisałem, że nie przepadam za BZWBK? ;)

    K.