  • 11. Data: 2002-08-27 23:53:00
    Temat: Re: wybila 12-sta -> ceny w mBanku poszly w gore!
    Od: <b...@p...onet.pl>

    Witam !
    Mam pytanko?
    Jeżeli zgubiłem karte do eMAXa i chciałbym otrzymać drugą, to chyba nie będe
    musiał płacić (oczywiście do końca września)????
    Czy dobrze rozumuję?

    Pozdrawiam!
    brtx.
    Użytkownik <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:2...@n...onet.pl...

  • 12. Data: 2002-08-28 04:09:38
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > ja stwierdzilem, ze czas sie "przeprosic" z netkontem w LG, ktore zalozylem
    > tylko do wplat do mbanku..

    Racja, ale LG przejęła Nordea, więc i tu opłat należy się spodziewać nie byle jakich
    ;-(
    Grzegorz

  • 13. Data: 2002-08-28 05:53:24
    Od: "Amehat" <a...@k...pl>

    > cena ekarty 25 zł / rok
    > i ten fakt chyba można przeboleć

    Wzrost opłat o 25% zawsz można przeboleć szczególnie przy inflacji na
    poziomie 2.

    LeszekR.

  • 14. Data: 2002-08-28 06:25:23
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    będe
    > musiał płacić (oczywiście do końca września)????

    wydanie duplikatu jest bezpłatne
    tylko i tak będzie miał tą samą datę ważności

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 15. Data: 2002-08-28 06:47:44
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 28 Aug 2002 00:09:59 +0200, v...@p...onet.pl wrote:

    >swoja droga czy w mbanku pracuja debile? czy mysla, ze wszyscy lykna gorzka
    >pigulke i beda placic? nie pomysleli, ze ich warunki juz nie sa takie wspaniale
    >jak kiedys?

    Raczej chodzi o to, zeby Ci ktorzy tak na prawde nie potrzebuja
    drugiej VE nie placili za nia i jej nie brali wogole, ograniczajac w
    ten sposob koszty banku.
    Pytanie tylko jak zareaguja Ci, ktorzy mieli dotychczas tylko emaxy z
    uzywanymi kartami, albo mieli ekonta ale uzywali kart do emaxa.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 16. Data: 2002-08-28 06:49:38
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 28 Aug 2002 08:25:23 +0200, "Piotr Orzechowski"
    <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> wrote:

    >będe
    >

    >wydanie duplikatu jest bezpłatne
    >tylko i tak będzie miał tą samą datę ważności

    Po zgubieniu karty nie wydaje sie duplikatu tylko nowa karte.
    Wg tabeli obowiazujacej do konca tego miesiaca nowa karta dla
    posiadacze jest bezplatna niezaleznie od rodzaju rachunku.

  • 17. Data: 2002-08-28 06:58:22
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Wojtek Frabinski wrote:

    > Pytanie tylko jak zareaguja Ci, ktorzy mieli dotychczas tylko emaxy z
    > uzywanymi kartami

    otworza ekonto i poprosza o karte, w skutek czego mbank:
    -bedzie placil za karte do emaxa do konca jej terminu waznosci,
    -bedzie placil za wydanie i utrzymanie karty do ekonta,
    -bedzie placil za utrzymanie drugiego rachunku otwartego tylko
    po to zeby miec darmowa karte

    a jak juz wszyscy klienci dostana karty do ekonta i sie do
    nich przyzwyczaja to ja proponuje mbankowi wprowadzenie
    oplaty za uzywanie tej karty :)

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 18. Data: 2002-08-28 07:26:28
    Od: "Zbigniew Papiński" <z...@i...pl>

    Użytkownik Amehat <a...@k...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:akhogd$hck$...@n...tpi.pl...
    > Użytkownik <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Wzrost opłat o 25% zawsz można przeboleć szczególnie przy inflacji na
    > poziomie 2.
    >
    > LeszekR.
    Witam,
    MBank osiągnał swój cel na mnie-już zrezygnowałem z odnawiania karty do
    emaxa oraz ekarty.
    Zamiast płacić 61 zł za quasi kartę, wolę używać normalnej Visy Classic.
    Mój znajomy, którego namówiłem na mBank, ma tylko e-maxa i VE do niego.
    Teraz otworzy e-konto i weźmie do niego kartę.
    Za bardzo nie rozumiem jak może być tańszy dla banku wariant 2 konta +1
    karta od 1 konto +1 karta....
    Pozdrawiam mBank i czekam na kolejne genialne posunięcia.
    Zbyszek

  • 19. Data: 2002-08-28 07:43:12
    Od: i...@p...onet.pl

    A ja myślę, że wreszcie zaczyna się robić normalnie. mBank, ma dobrą ofertę,
    jest wygodny w użyciu i wystarczająco bezpieczny. W czasie bezpłatnej promocji
    uzmysłowił to wszystkim użytkownikom. A teraz najwyższy czas aby zacząć na tym
    zarabiać. Wszyscy, którzy byli w tym banku tylko dlatego że jest za darmo
    niech spadaja na drzewo. Bo po co bankowi taki klient, który za nic nie chce
    płacić przynajmnie ceny rynkowej i do którego bank musi de facto dopłacać???
    Pozdrawiam wszystkich oburzonych że powoli kończy się darmocha.

  • 20. Data: 2002-08-28 07:52:04
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    Użytkownik "Zbigniew Papiński" <z...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Za bardzo nie rozumiem jak może być tańszy dla banku wariant 2 konta +1
    > karta od 1 konto +1 karta....

    myślę, że po prostu chodzi o to, aby przynieść jakieś zyski - mBank jest
    fajny, ale w końcu, aby utrzymać się na rynku musi zarabiać pieniądze

    informacja o zmianie opłat za karty, tak jak informacja o wprowadzeniu opłat
    dla pełnomocników została podana w taki sposób, że większość osób (tych nie
    czytających newsów) zorientuje się dopiero, kiedy z rachunku pobrane
    zostanie 36 zł
    a 36 zł x ilość niezorientowanych to już wymierna korzyść dla banku

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski