  • 41. Data: 2004-12-01 02:17:57
    Temat: Re: www.smartransfer.pl czy ktoś korzystał ?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Glenn wrote:

    > Gratuluję wiary w ludzi. Przeslij za ich pośrednictwem oszczędności swojego
    > życia i daj znać jak poszło.

    smartransfer z założenia nie służy do przesyłania oszczędności całego
    życia. No chyba, że kupowanie na aukcji za kikanaście dolarów jest u
    ciebie oszczędnością całego życia.

    Jak narazie to więcej się naczytałem o przekrętach w bankach niż o
    przekrętach w smarttransfer.
    Jeżeli nie wierzysz w ludzi, to nie trzymaj żadnych pieniędzy w banku.
    Dobrze radzę.

  • 42. Data: 2004-12-01 11:40:35
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >I Smartransfer jest jak
    > na razie NAJTAŃSZĄ i względnie bezpieczną formą przekazania pieniędzy
    > przez nas, Polaków do USA czy Europy zach.

    Ja się jednak zapytam - jakoś zweryfikowałeś to "względne bezpieczeństwo" ?
    Bo to, że tak napiszesz nie oznacza, że automatycznie masz rację :-) Jak
    ktoś chce ryzykować, to ok - jego sprawa.

  • 43. Data: 2004-12-01 11:43:14
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Jak narazie to więcej się naczytałem o przekrętach w bankach niż o
    > przekrętach w smarttransfer.
    > Jeżeli nie wierzysz w ludzi, to nie trzymaj żadnych pieniędzy w banku.
    > Dobrze radzę.

    Bank ma jednak "trochę" lepsze zabezpieczenia (licencja, BFG, nadzór itp.).
    Twierdzisz, że firma z adresem w bloku i numerami GG 2 kolesi jest równie
    wiarygodna jak bank? To już nie naiwność-to głupota. No ale to nie moje
    pieniądze - tyle tylko, że polecanie takich "firm" to już trochę za dużo.

  • 44. Data: 2004-12-01 14:54:27
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Glenn wrote:

> [...]
    > wiarygodna jak bank? To już nie naiwność-to głupota. No ale to nie moje
    > pieniądze - tyle tylko, że polecanie takich "firm" to już trochę za dużo.

    Nie chcesz nie korzystaj.
    Na tej samej zasadzie nie radze ci korzystac z amzazon, ebay, easycall,
    allegro, itp.
    Twoj wybor.

  • 45. Data: 2004-12-01 17:32:41
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Nie chcesz nie korzystaj.
    > Na tej samej zasadzie nie radze ci korzystac z amzazon, ebay, easycall,
    > allegro, itp.

    Koleznka popada w lekka paranoje, nalezy wybaczyc.

    Pozdr.,
    Piotr

  • 46. Data: 2004-12-01 18:08:00
    Temat: Re: www.smartransfer.pl czy kto? korzystał ?
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    8...@k...i.jego.cho
    mik,
    Krystek <k...@p...space.mailbox>:

    > Po pierwsze - nie *tą* firmę, a *tę* firmę. Rzeczownik rodzaju
    > żeńskiego w bierniku z zaimkiem przymiotnikowym "ta" odmieniamy na
    > "tę" zgodnie z deklinacyjną końcówką fleksyjną rzeczownika

    Tak ciagle odmieniacie? No to na zdrowie, ale po co sie tym tu "chwalicie"?

    --
    Robert

  • 47. Data: 2004-12-01 18:12:41
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik RobertSA napisał:

    > Tak ciagle odmieniacie? No to na zdrowie, ale po co sie tym tu "chwalicie"?

    A nie jest tak, ze "obowiazujaca wykladnia" to tę w zapisie i tą/tę w mowie?

    Swoja droga zlepki typu "tą dupę" mnie raza i nic na to nie poradze. ;-)

    Bartol

  • 48. Data: 2004-12-01 18:18:10
    Od: ruf10 <r...@o...nospam>

    RobertSA wrote:

    > 8...@k...i.jego.cho
    mik,

    > Tak ciagle odmieniacie? No to na zdrowie, ale po co sie tym tu "chwalicie"?

    skoro umie poprawnie odmieniać to niech się "chwali" - może ktoś się
    czegoś nauczy.

    --
    rufio.pzdr();

  • 49. Data: 2004-12-01 19:27:00
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "Glenn" <g...@b...pl> wrote:
    > Ja się jednak zapytam - jakoś zweryfikowałeś to "względne bezpieczeństwo" ?

    Wielokrotnie korzystałem ze Smarttransfer'a. Można nawet powiedzieć że
    jestem stałym klientem ;)) Wystarczy? Pewnie dla ciebie nie i zaraz
    napiszesz że jestem głupi i daję się orżnąć...

    > Bo to, że tak napiszesz nie oznacza, że automatycznie masz rację :-)

    Ja wiem że mam rację ;P

    > Jak ktoś chce ryzykować, to ok - jego sprawa.

    No właśnie...

    --
    Curse you all men!!!
    Who's coil is strong

  • 50. Data: 2004-12-01 19:47:59
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    col1jk$geh$...@i...gazeta.pl,
    Bartol Partol bartolpartol@gazeta.:

    > A nie jest tak, ze "obowiazujaca wykladnia"

    Nie

    --
    Robert