  • Data: 2008-02-07 22:10:56
    Temat: Re: wspolnik bez zameldowania
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Liwiusz"

    > Natomiast jeśli ktoś już mieszka, to ma obowiązek się zameldować. I
    > pomijając realnie bezdomnych ludzi, którzy mieszkają gdzieś na dworcu,
    > czy gdzie popadnie, to każdy "normalny" człowiek przebywa jednak w
    > jakimś miejscu, gdzie może się zameldować.

    no i tu sie mylisz - nie kazde miejsce nadaje sie do zameldowania
    po sprzedaniu mieszkania trzeba sie bylo wymeldowac
    bo spoldzielnia mieszkaniowa liczyla oplaty od łebka a przyszli nowi
    lokatorze

    budowany domek mial gotowe pare pokoi ale nie byl jeszcze pare lat
    odebrany
    a bez odbioru gmina mnie nie chciala zameldowac :-)
    *** blad ***