  • Data: 2008-02-11 22:36:47
    Temat: Re: wspolnik bez zameldowania
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    b...@g...com napisał(a) w wiadomości:
    <6...@i...go
    oglegroups.com>...
    >volkswagen bank odmówił założenia rachunku, nie chce dać odmowy na
    >piśmie.
    >wystosowałem juz kwita do Departamentu Ochrony Klienta w KNF,
    >zobaczymy, co będzie.

    Ciekawe czy miał coś w regulaminie? Bo to też kwestia formalna czy chcą
    -podania miejsca stałego zameldowania, czy...
    -okazania dokumentu (zwykle DO) z wpisanym adresem stałego zameldowania
    To drugie swojego czasu wyznawało PEKAO SA i zdaje się LUKAS
    Tylko co jeżeli zakładają na paszport? :)

    Poinformuj o wynikach!

    Arek