  • 21. Data: 2002-01-12 20:46:58
    Temat: Re: wplata gotowkowa na poczcie - wrazenia [polecam!!!]
    Od: Krzysztof 'Szary' Kowalski <s...@p...onet.pl>

    On Wed, 9 Jan 2002 22:50:11 +0100, "Wojciech Nawara"
    <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote:

    >Witam,
    >
    >Chciałbym przekazać moje wrażenia w związku z wpłatą gotówkową na konto
    >Inteligo.
    >
    >Takiego wyczynu próbowałem dokonać w placówce Poczty Polskiej - Urząd
    >Pocztowy Ruda Śląska 1 jeszcze w zeszłym roku.

    Bez mala identyczna przygode mialem w UPT38 w Katowicach.

    >Wypełniłem ładny czerwony druczek. Napisałem cały numer rachunku, łącznie z
    >cyframi kontrolnymi.

    Ja nie chcialem byc zlosliwy wiedzac z zyciowego doswiadczenia, ze
    na zlosc babci to sobie uszy odmroze, i cyfry kontrolne od razu
    odpuscilem. A chcialem zasilic konto w mBanku.

    >Podaję druczek pani w okienku.
    >Ona patrzy na niego...
    >- "A jaki to jest bank? Tu musi być napisane!".
    >Tłumaczę grzecznie, że nie musi, a nawet nie powinno.
    >- "Ale on jest źle wypełniony -

    Ten sam tekst uslyszalem (szkolone musza byc na jednym kursie...)
    w momencie, gdy zauwazyla brak nazwy banku.

    Ja panience z okienka nieco poirytowanym glosem (choleryk jestem z
    zawodu) ze to_jest_druk Poczty Polskiej, o czym swiadcza spore
    znaki, i place na Poczcie Polskiej, wiec nie moze byc zle.
    Zawolala kierowniczke. Kierowniczka mnie p o p r o s i l a bym
    gdzies wpisal ten bank. Wpisalem BRE byle jak - bez kratek - obok
    nazwiska.

    >Pani poczta wpisuje dane do komputera, który ma przed sobą.
    >- "Ma pan zły numer, mi tu pisze, że nie ma takiego numeru".

    ja uslyszalem ze nie ma takiego banku bo ona ma cos innego. Ale ze
    juz byla obok kierowniczka, ja dosc zdecydowanie powiedzialem, zeby
    olala te niezgodnosci, ze to moje pieniadze i niech sie przestanie
    martwic.

    Jakby sie zgodzily na to...

    Kolejny punkt druczka, czyli dolna czesc. Na gorze moje nazwisko, na
    dole podobnie, i tu juz kierowniczka wziela mnie na spytki: to pan
    sam sobie wplaca? Ja jej na to odpowiedzialem, ze skoro umie czytac
    to po co pyta (bo znow przezornie wpisalem magiczne slowa 'wplata
    wlasna). Ale z wrodzona zyczliwoscia potwierdzilem co napisalem.

    Kierowniczka:

    >[do innej pracownicy] - "Przyjmij ten przelew".
    >[pracownica] -

    cos mruczy pod nosem, ale stuka stemplami.

    >Wpłaciłem pieniążki. Dostałem kwitek ze stemplem.

    Nie dostalem kwitka ze stemplem. Zachachmecily w tym zamecie
    wszystkie i musialem stoczyc walke o czwarty egzemplarz, i nawet
    uslyszalem ciche slowo 'przepraszam'.

    >Zajęło mi to mimimum jedną godzinę, a obawiam się, że nawet około 1,5 h!!!

    Mnie znacznie krocej, bo z gory wolalem sie w niektorych punktach
    poddac, a moze przeszkolenie mialy dawniej niz ta Twoja i zapomnialy
    niektorych chwytow?

    >Za tydzień SMS: PIIIIIIII PIIIIIIIIII "SMS OD 2122: Uznanie na rachunku"...

    Po tygodniu sprawdzania na komputerze, czy juz mam uznanie, zaczalem
    dzwonic. Po chyba trzech telefonach dotarlem do wlasciwej osoby.
    Obiecala sprawdzic. Obiecala przyspieszyc. Ale tlumaczylo mi cos,
    czego przy najlepszej dozie dobrej woli do dzis nie rozumiem:
    tlumaczyla mi mianowicie, ze u nich dlugo idzie, bo zahamowania
    nastepuja w budzecie. Zglupialem zupelnie, a na zrozumienie co ma
    budzet do samodzielnej instytucji finansowej jaka (chyba) jest
    poczta, nie zasilana pewno z tego budzetu tylko zarabiajaca na
    siebie, nie sililem sie, gdyz to ja dzwonilem wiec po co mi maja
    stukac jednostki dla nauki o zwiazkach budzetu z PP?

    Minely dwa kolejne dni, i dzwoni DO MNIE ta panienka z reklamacji.
    Informuje, ze dzis wyszly te pieniadze! I faktycznie, wieczorem
    mialem je widoczne przez internet.

    Od tej pory jeszcze dwukrotnie korzystalem z uslug PP, i w dodatku z
    tego samego urzedu (z jednej strony te 0,5% prowizji, z drugiej
    strony sniegi i mrozy powstrzymaly mnie od jazdy do centrum Katowic
    z Tysiaclecia - by wplacic za darmoche do LG a stamtad juz sobie
    przelewac do mBanku za darmoche tez, gdyz tu mam ponad dwadziescia
    przelewow zdefiniowanych, a do LG mi sie nie chce wklepywac i za
    kazdym razem podawac haslo) i spotyka mnie juz nie dosc, ze mniej
    perturbacji w PP, ale, sluchajcie, sluchajcie, uznanie widze na
    kompie juz (!) po trzech dniach. I to dwukrotnie, a wiec to nie
    przypadek a regula. :-) Moze Miller odcial PP od budzetu? :-)))
    Szuka wszak oszczednosci...

    --
    KK

  • 22. Data: 2002-01-16 11:30:09
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Wed, 9 Jan 2002 22:50:11 +0100, "Wojciech Nawara"
    <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote:

    [ciach jak cham Nowara gnoił pocztę]

    >- "Bardzo kulturalna osługa".

    Jaki klient, taka obsługa. Takich *piiip*, co za wszelką cenę chcą
    pokazać że są kul bo smsa se wyślą i wogóle tak lubią i już, to ja
    bym... Ech, szkoda gadać... Życzę ci długiego życia. A wiesz dlaczego?
    Dlatego, że za parę latek przestaniesz nadążać za wszystkim i wtedy
    takie same chamy pokażą ci, gdzie twoje miejsce, bo deflymutora nie
    umiesz od strzału obsłużyć albo wysłanie KGT sprawia problem...

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 23. Data: 2002-01-16 21:39:03
    Od: <p...@v...pl>

> [...]
    > takie same chamy pokażą ci, gdzie twoje miejsce, bo deflymutora nie
    > umiesz od strzału obsłużyć albo wysłanie KGT sprawia problem...

    Wyglosiles swoja opinie panie smieszny hrabio, mozesz wracaj na poczte do
    kolejki. Czy moze na pocczcie pan hrabia pracuje?

    petec
    --
    ~~~~~~~~~~~~~~
    p...@v...pl

  • 24. Data: 2002-01-16 22:34:18
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Przepraszam, że na listę, ale zaczepka była publicznie, dlatego tutaj też
    odpowiadam.

    > [ciach jak cham Nowara gnoił pocztę]

    Na wstępie, chciałbym zauważyć, że to Szanowny Pan jest w tej chwili
    chamski, świadomie przekręcając moje nazwisko, czego sobie nie życzę. Ot co.
    Akurat to są pomówienia i - uprzejmie proszę - niech Pan wyhamuje.

    > Jaki klient, taka obsługa. Takich *piiip*, co za wszelką cenę chcą

    Proszę o wyjaśnienie "piiip".
    Bo właśnie teraz doskonale widzę, kto tutaj jest chamem, skoro potrafi
    Szanowny Pan tak człowieka ocenić po kilku linijkach tekstu.
    Mam nadzieję, że inni grupowicze też doskonalne to widzą.

    Gratuluję wychowania.

    Ale spoglądając na cały wątek, jest Pan tylko wyjątkiem, dzięki Bogu.

    Gdyby jednak Szanowny Tristan chciał porozmawiać na temat jego problemów
    psychicznych, proszę o telefon - 0501950782.

    Klawiatury nie zamierzam już zużywać na bezsensowne pseudodyskuje z tym
    Panem...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 25. Data: 2002-01-16 22:36:31
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik <p...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Wyglosiles swoja opinie panie smieszny hrabio, mozesz wracaj na poczte do
    > kolejki. Czy moze na pocczcie pan hrabia pracuje?

    Dzięki!

    Ale proszę, nie zaśmiecajmy listy. Na takie zaczepki nie ma co reagować.
    Przepraszam, ale ja byłem ich celem i nie mogłem tego tak zostawić...

    Więcej nie będę, obiecuję. :)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 26. Data: 2002-01-17 08:00:43
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Wed, 16 Jan 2002 23:34:18 +0100, "Wojciech Nawara"
    <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote:

    >Przepraszam, że na listę, ale zaczepka była publicznie, dlatego tutaj też
    >odpowiadam.

    Zaczepka była publicznie, bo zaczepiałeś pocztę w jej oddziale!

    >Na wstępie, chciałbym zauważyć, że to Szanowny Pan jest w tej chwili
    >chamski, świadomie przekręcając moje nazwisko, czego sobie nie życzę.

    Bardzo przepraszam, to niespecjalnie i dlatego, że miałem ucznia
    kiedyś, co się zwał Nowara właśnie i właśnie miał podobne do Ciebie
    zachowanie. Czytając podświadomie zauważyłem Nowara, skoro znałem
    takiego gościa, kajam się i przepraszam.

    >Proszę o wyjaśnienie "piiip".
    >Bo właśnie teraz doskonale widzę, kto tutaj jest chamem, skoro potrafi
    >Szanowny Pan tak człowieka ocenić po kilku linijkach tekstu.

    Kilku? Nie po zachowaniu godnym dresa. Te panie tam pracują od wielu
    lat. Nie zawsze nadążają za zmianami, a w bankowości jest ich ostatnio
    wiele. W ciągu jednego roku w zasadzie powstały e-banki i wszedł numer
    IBAN, zmieniono też wzory druków przelewów. Kiedyś na przelewach
    pocztowych (te cztery odcinki w jednym ciągu) było miejsce na bank i
    na numer i na odbiorcę. Na nowych nie ma na bank, ale panie chcą tego
    DLA SPRAWDZENIA I TWOJEGO BEZPIECZEŃSTWA. Co biedna pani winna, że nie
    radzi sobie z nietypowymi sytuacjami? Ciężko było Ci dopisać
    BankGeprzekręt Berlin-Polska? Ciężko było Ci nie stawiać się, a
    dopomóc paniom? Ciężko było nie donosić i nie skarżyć na panią? Może
    ona ma dzieci i męża na utrzymaniu, a Twoja skarga poleci jej po
    premii?

    Jesteś przykładem typowego bubka, który teraz nadąża za techniką i
    każdego, kto za nią nie nadąża uważa za śmiecia. Ale za kilka(naście)
    lat zestarzejesz się i przestaniesz być na topie. A wtedy tacy jak Ty,
    pokażą Ci to samo, co Ty pokazałeś pani na poczcie, albo jeszcze
    gorzej Ci dokopią...

    >Ale spoglądając na cały wątek, jest Pan tylko wyjątkiem, dzięki Bogu.

    Boga w to nie mieszaj. Bóg kazał miłować bliźniego swego, a Ty gnoiłeś
    bliźniego swego. Bóg powiedział, że pycha jest zła, a Ty byłeś pyszny
    wynosząc się ponad mniej wiedzących od Ciebie.

  • 27. Data: 2002-01-17 12:42:36
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > dopomóc paniom? Ciężko było nie donosić i nie skarżyć na panią? Może
    > ona ma dzieci i męża na utrzymaniu, a Twoja skarga poleci jej po

    Nie wiem, czy dobrze czytałeś, ale Wojtek napisał, że starał się wytłumaczyć
    owej pani skąd takie jego wypisanie druku przelewu.
    Owa pani niestety albo nie miała ochoty, albo po prostu nie chcialo się jej
    dowiedzieć u swojego przełożonego czy wszystko jest w porzadku.
    Oprócz tego niektóre banki wręcz krzywo patrzą na nazwę banku napisaną na druku,
    co wynika ze sposobu księgowania (po prostu utrudnia to im pracę).
    A biedna pani jak nie radzi sobie z nietypowymi sytuacjami, to niestety nie
    powinna pracować na tym stanowisku, bo tam kontakt z klientem wpływa na
    wizerunek poczty jako firmy.
    Patrząc z Twojego punktu widzenia nie jest wazne jak sprzedawca odnosi się do
    klienta, natomiast ważne, że jest i to że ma na utrzymaniu rodzinę.
    Powiedz mi w której prywatnej firmie jest to ważne na tyle, ze moze sobie
    pozwolić na tolerowanie takiego pracownika.
    Dlaczego mnie ( Ciebie) nie chcą zatrudnić wszędzie tam, gdzie złożę podanie ?
    Dlatego, że nie spełniam wymagań danej firmy, a jeśli jeszcze chodzi o kontakt z
    klientem, to niestety...

> [...]
    > lat zestarzejesz się i przestaniesz być na topie. A wtedy tacy jak Ty,
    > pokażą Ci to samo, co Ty pokazałeś pani na poczcie, albo jeszcze

    Za kilkanaście lat panie, to nie wiadomo, czy ten "bubek" nie założy własnej
    poczty i wykupi tę starą skostniałą instytucje jaką jest PP dając w zamian o
    niebo lepszy standard usług.
    I w której zaginecia przesyłek będą rzadkością, a w ramach przeprosin za byle
    jaki błąd dostaniemy kosz kwiatów dla zony ;-)

    > Boga w to nie mieszaj. Bóg kazał miłować bliźniego swego, a Ty gnoiłeś
    > bliźniego swego. Bóg powiedział, że pycha jest zła, a Ty byłeś pyszny
    > wynosząc się ponad mniej wiedzących od Ciebie.

    Nie lubię nawiedzonych, dlatego eot z mojej strony.
    Grzegorz

  • 28. Data: 2002-01-17 15:15:44
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > takie same chamy pokażą ci, gdzie twoje miejsce, bo deflymutora nie
    > umiesz od strzału obsłużyć albo wysłanie KGT sprawia problem...

    A temu co? Nie czytaty?
    Ja z tej opowieści nie wyczytałem chamstwa.

    -As-

  • 29. Data: 2002-01-17 15:59:58
    Od: Laik <n...@a...in.pl>

    Cześć Tristan Alder <s...@p...onet.pl>.

    [...]
    >Ty byłeś pyszny
    >wynosząc się ponad mniej wiedzących od Ciebie.

    bzdura. jesli ktos, kto z racji wykonywanej pracy wie mniej od tego,
    ktoremu powinien sluzyc obsluga, rada i pomoca, to jest niekompetenty
    i powinien znalezc inne zajecie - tu np. sortowanie listow, wysylanie
    zawiadomien lub cokolwiek innego, wymagajacego mniejszych
    umiejetnosci. ba, powinna go przekwalifikowac sama instytucja!
    a pracownicy powinni przechodzic odpowiednie kursy.
    jesli do niekompetencji dochodzi nieuprzejmosc - a to stan dosc
    powszechny w okienkach - bo pani zawsze moze probowac wykazac swoja
    wyzszosc i nie przyjac zlecenia, to mamy obraz tego co jest na
    poczcie, PKP i w... sklepach pss spolem (sa takie). instytucje źle
    zarzadzane, balaganiarskie, ktorym nie zalezy na klientach.
    poczta dodatkowo ma bardzo kiepska kontrole wewnetrzna, co skutkuje
    kradziezami przesylek i katastrofalna terminowoscia doreczen.
    o poczcie niestety mam zdanie jak najgorsze i wielka szkoda, ze tego
    molocha nie ma jak skutecznie zastapic.

    ps. mam przeurocza sasiadke, ktora pracuje na poczcie i jest moim
    interfejsem do tej instytucji, dzieki czemu sam juz nie musze
    przechodzic okienkowej gehenny.
    co dziwniejsze - ma ona zdanie dosc zblizone do mojego.
    Laik

  • 30. Data: 2002-01-17 23:02:34
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Za kilkanaście lat panie, to nie wiadomo, czy ten "bubek" nie założy
    własnej
    > poczty i wykupi tę starą skostniałą instytucje jaką jest PP dając w zamian
    > niebo lepszy standard usług.

    Dziękuję za wiarę. :-D

    "bubek" :)
    --