  • 11. Data: 2002-01-10 14:04:50
    Temat: Odp: wplata gotowkowa na poczcie - wrazenia [polecam!!!]
    Od: "Bogdan Kwietniak" <b...@k...net.pl>

    Użytkownik Wojciech Nawara <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a1idv2$hjc$...@n...onet.pl...
    > Witam,
    >
    > Chciałbym przekazać moje wrażenia w związku z wpłatą gotówkową na konto
    > Inteligo.

    Niestety bazy danych na pocztach sa raczej niezbyt czesto aktualizowane, bo
    po nikomu z "waznych ludzi" nie przyjdzie do glowy taka operacja. A juz
    rozmowa z dzialem informatyki to jak proba dostania sie do udzielnego wladcy
    przez panszczyznianego chlopa. Wiem, bo brat pracuje na poczcie.
    A podwyzka nie pojdzie na system tylko na premie dla dyrektorow ;)

    BogdanKa

  • 12. Data: 2002-01-10 14:54:15
    Temat: Re: wplata gotowkowa na poczcie - wrazenia [polecam!!!]
    Od: "pharkas" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a1idv2$hjc$9@news.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > Chciałbym przekazać moje wrażenia w związku z wpłatą gotówkową na konto
    > Inteligo.

    Mialem podobna sytuacje z mBankiem w warszawskim oddziale PKO BP, tyle ze
    obylo sie bez interwencji dyrekcji ;-) Ale kasjerki tez byly przekonane, ze
    sa najmadrzejsze na swiecie, a kwit jest zle wypelniony.

    Pozdrawiam,
    pharkas

  • 13. Data: 2002-01-10 16:42:32
    Od: "JOHNNY" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a1idv2$hjc$9@news.onet.pl...

    <CIACH>
    > Wypełniłem ładny czerwony druczek. Napisałem cały numer rachunku, łącznie
    > cyframi kontrolnymi.
    > Oczywiście, zgodnie z zaleceniami Inteligo, w polu "nazwa odbiorcy" nie
    > wpisałem nazwy banku, bo nie jest ona tam ani wymagana, a nawet
    przeszkadza.

    > Podaję druczek pani w okienku.
    > Ona patrzy na niego...
    > - "A jaki to jest bank? Tu musi być napisane!".
    > Tłumaczę grzecznie, że nie musi, a nawet nie powinno.

    Możesz mi powiedzieć, skąd wiesz, że nie powinno? Może na poczcie maja
    jakieś swoje procedury,że jednak trzeba?
    Pytam, żeby wiedzieć na przyszłość, jak będę męczył panie przy okienku...

    <----->
    > Kolejny problem. Kobieta nie może zrozumieć, dlaczego nadawcą i odbiorcą
    > przelweu jest ta sama osoba.
    > Wyjaśniłem szanownej pani, że sam sobie pieniążki na konto wpłacam. Ona na
    > to, że w tytule płatności musi być napisane "wpłata własna"... Przekonałem
    > ją, że jednak nie...

    Ale coś chyba musi być napisane, żeby mogli to zaksięgować?

    <----->
    > Pozdrawiam,
    Ja również

    > Wojciech Nawara
    JOHNNY

    PS. Tak w ogóle, to niezły jest ten tekst. Podoba mi się. Tak trzymać!!! ;-)

  • 14. Data: 2002-01-10 18:07:12
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "JOHNNY" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Możesz mi powiedzieć, skąd wiesz, że nie powinno? Może na poczcie maja
    > jakieś swoje procedury,że jednak trzeba?
    > Pytam, żeby wiedzieć na przyszłość, jak będę męczył panie przy okienku...

    Za działem reklamamcji Inteligo:

    Według ogólnoprzyjętych standardów bankowych. W polu "nazwa odbiorcy", ma
    się znaleźć właśnie nazwa odbiorcy, ewentualnie adres. A nie bank. Nie ma
    pola "nazwa banku". Bank jest identyfikowany na podstawie numeru
    rozliczeniowego banku i już.
    Procedury poczty są niezgodne z założeniami.
    A dlaczego przeszkadza? Osoby zajmujące się księgowaniem przelewów mają z
    tym podobno rzekomo dużo kłopotu, już po stronie banku...

    Szczegółów nie znam...

    Przekonałem

    > Ale coś chyba musi być napisane, żeby mogli to zaksięgować?

    No tak. Sam wpisałem "zasilenie konta inteligo". To jest sprawa
    wpłacającego, co tam wpisze i wara poczie od tego...

    Ostatecznie kasa doszła na konto z moim tytułem płatności bez problemu...

    > PS. Tak w ogóle, to niezły jest ten tekst. Podoba mi się. Tak trzymać!!!
    ;-)

    Miło mi! :)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 15. Data: 2002-01-10 20:07:39
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Wed, 9 Jan 2002 22:50:11 +0100, "Wojciech Nawara"
    <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote:

    >Od tamtego dnia szukam poczt, na których nie mają komputerów... Albo idę do
    >lokalnej Agencji PKO BP - wpłaty elixirem - 3 PLN.

    Brawa za cierpliwosc!
    Powinienes dostac nagrode im. P.J.Ochwala za wychowanie jednej poczty.
    :-)
    Gdyby tak wszyscy wychowywali poczty, szybko skonczylyby sie problemy.

    PGR

  • 16. Data: 2002-01-10 20:33:17
    Od: "JOHNNY" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a1kla9$j72$1@news.onet.pl...
> [...]
    > A dlaczego przeszkadza? Osoby zajmujące się księgowaniem przelewów mają z
    > tym podobno rzekomo dużo kłopotu, już po stronie banku...

    Dzięki. Teraz też będę edukował panie na poczcie. Mam nadzieję, że nauka nie
    pójdzie w las ;-))

    Pozdrawiam - J.

  • 17. Data: 2002-01-10 20:50:29
    Od: "wtm" <w...@h...pl>

> [...]
    > No tak. Sam wpisałem "zasilenie konta inteligo". To jest sprawa
    > wpłacającego, co tam wpisze i wara poczie od tego...

    No nie do końca. Jest umowa Poczty Polskiej z wybranymi bankami (tymi:
    http://www.ebanki.pl/artykuly/konta_polecane.html#po
    czta) na wpłaty gotówkowe
    bez prowizji. Warunki: wpłaty dokonuje właściciel rachunku oraz tytuł operacji
    musi zawierać "wpłata własna".
    Lata doświadczenia kobiety z okienka podpowiadają jej, że nadawca i odbiorca
    może być tą samą osobą wtedy i tylko wtedy, gdy tytuł operacji jest "wpłata
    własna".

    --
    Wojciech T. Mężyk

  • 18. Data: 2002-01-10 21:31:48
    Od: Michal 'jaszczur' J. <j...@a...in.reply-to.invalid>

    Użytkownik Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> pisze:

    >Wyczuwam lekką ironię w stosunku do mojego opowiadania sensacyjnego. ;)
    Ależ skąd, miałem podobną przeprawę, może nie tak barwną ale bardziej
    jeszcze bezsensowną. Parę lat temu paniom na poczcie nie podobało się
    to, że na czeku w moim nr rachunku były jakieś cztery robaczki(litery)
    a nie same cyferki. I nie chciały wypłacić.
    Powiedziały:
    - "my wiemy, że ten bank z całą pewnością nie ma literek w nr
    rachunku!".
    I z całą podejrzliwością, pod światło oglądały biedny, mały świstek
    papieru. Jako, że - w przeciwieństwie do Ciebie - nie miałem żadnej
    innej alternatywy w postaci bankomatu itd. byłem zdany tylko na
    pracowników urzędu pocztowego.
    Jednak siła mojej perswazji... itd...

    >Miałem jeszcze w zanadrzu podobne do jakości obsługi w Millennium, ale skoro
    >nie chcecie, to nie. ;-P
    Nie mogę się wypowiadać za innych, ale ja ich pożądam, śnię o nich po
    nocach. Czekam na inne opowieści z krainy marmurów :-))

    --
    "A good scare is worth more than good advice" (DKW)

  • 19. Data: 2002-01-10 21:32:31
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > przez panszczyznianego chlopa. Wiem, bo brat pracuje na poczcie.
    > A podwyzka nie pojdzie na system tylko na premie dla dyrektorow ;)

    albo raczej na zalatane dziury po tych zlodziejach z Gdanska. Oj*** poczte
    na cos kolo 8 mln zlotych.
    KGHM jakos 450 tysiecy dolarow + Krzak (o TV Plus nie wspomne)
    PZU
    PKP
    PPL

    Jeeeezu co za kraj. Powinni na postrach sprzatnac jednego z drugim i juz -
    ja k nie moga wsadzic..

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 20. Data: 2002-01-12 20:12:32
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 10 Jan 2002 01:14:04 +0100, "Wojciech Nawara"
    <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote:

    >Miałem jeszcze w zanadrzu podobne do jakości obsługi w Millennium, ale skoro
    >nie chcecie, to nie. ;-P

    Alez to jest to co tygrysy lubia najbardziej :-).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl