  • 1. Data: 2006-12-30 14:49:31
    Temat: wpłata pieniędzy na własne konto
    Od: "M. \"SeP\"" <s...@U...pl>

    Witam
    Czy oprócz bankomatów depozytowych istnieje inny sposób wpłacania pieniędzy
    na własne konto?
    Interesuje mnie najbardziej czy mogę wpłacić kaskę poprzez pocztę. Tylko czy
    oni przyjmą wpłatę jeżeli w polu od i do kogo będzię ta sama osoba (a co
    wpisać w polu tytułem?)

  • 2. Data: 2006-12-30 15:47:32
    Temat: Re: wpłata pieniędzy na własne konto
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "M. "SeP"" <s...@U...pl> wrote in message
    > Witam
    > Czy oprócz bankomatów depozytowych istnieje inny sposób wpłacania
    > pieniędzy na własne konto?

    Nie, można jeszcze wpłacić w oddziale :).

    > Interesuje mnie najbardziej czy mogę wpłacić kaskę poprzez pocztę. Tylko
    > czy oni przyjmą wpłatę jeżeli w polu od i do kogo będzię ta sama osoba (a
    > co wpisać w polu tytułem?)

    Jak najbardziej możesz, z tym, że za to zapłacisz i bedzie szło kilka dni.
    Nadawca i odbiorca jak najbardziej może być ten sam.
    w tytuł możesz wpisać co chcesz: wpłata własna, zasilenie konta, depozyt
    .... itp itd.

  • 3. Data: 2006-12-30 16:03:47
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "M. "SeP"" <s...@U...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    czy
    > oni przyjmą wpłatę jeżeli w polu od i do kogo będzię ta sama osoba (a co

    Tytułem standardowo to "wpłata własna" ale możesz wpisać co chcesz. Przyjmą
    spokojnie, tylko iść mogą powoli ok 2 tygodni(!) testowałam tak ze dwa lata
    temu.

  • 4. Data: 2006-12-30 16:25:57
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "TMK" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > chcesz. Przyjmą
    > spokojnie, tylko iść mogą powoli ok 2 tygodni(!) testowałam tak

    Do mnie wplaty na poczcie dochodza najczesciej w 1 dzien.
    Wyjatkowo w 2 dni. Dlatego zadziwia mnie to co piszecie.

    marekz

  • 5. Data: 2006-12-30 16:44:44
    Temat: Re: wp?ata pieniedzy na w?asne konto
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 30 Dec 2006 17:25:57 +0100,
    osoba podpisana: MarekZ <m...@w...irc.pl>
    napisała:
    [..]

    > Do mnie wplaty na poczcie dochodza najczesciej w 1 dzien.
    > Wyjatkowo w 2 dni. Dlatego zadziwia mnie to co piszecie.
    Bo dopiero od jakiegoś czasu PP ma wpłatę standard która OIDP jest
    realizowana pierwszym eliksirem następnego dnia roboczego po wpłacie.
    Wcześniej tydzień-dwa to nie było nic nadzwyczajnego.

    KJ

    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom.
    http://www.skubi.net/nieoddaj.html

  • 6. Data: 2006-12-30 18:20:32
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnepd5rs.h64.kjonca@kjonca.kjonca...

> [...]
    > wpłacie.
    > Wcześniej tydzień-dwa to nie było nic nadzwyczajnego.

    Ale oni to piszą jakby w czasie teraxniejszym... A wpłata standard
    jest juz od co najmniej 3 latek, a pewnie i dłużej...

    marekz

  • 7. Data: 2006-12-30 19:18:56
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Bo dopiero od jakiegoś czasu PP ma wpłatę standard która OIDP jest
    > realizowana pierwszym eliksirem następnego dnia roboczego po wpłacie.
    > Wcześniej tydzień-dwa to nie było nic nadzwyczajnego.

    Od przynajmniej kilku lat można wybrać wpłatę Elixirem...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 8. Data: 2006-12-30 19:26:49
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Przemysław Maciuszko napisał(a):

    > Od przynajmniej kilku lat można wybrać wpłatę Elixirem...

    Powiem więcej - jest to wymagane.

  • 9. Data: 2006-12-30 19:35:04
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 30 Dec 2006 19:18:56 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>
    napisała:

    > Od przynajmniej kilku lat można wybrać wpłatę Elixirem...

    Wedle moich danych (może błędnych) od 1 lipca 2004. Czli raptem 2,5
    roku.
    KJ

    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom.
    http://www.skubi.net/nieoddaj.html
    można nie mieć nawet żadnego sensownego argumentu, a dzięki odpowiedniej
    gestykulacji stworzyć poczucie wiarygodności.
    Puls Biznesu

  • 10. Data: 2006-12-30 22:26:43
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Wedle moich danych (może błędnych) od 1 lipca 2004. Czli raptem 2,5
    > roku.
    Od tego czasu to już nie można wybrać nic innego :)
    OIDP wtedy zakończył swój żywot Sybir,a sama usługa poczty 'wpłata Standard'
    (tak sie to nazywa(ło)) była wtedy oferowana chyba już od roku.