  • Data: 2021-09-21 02:07:29
    Temat: Re: wolę zapytać
    Od: netx <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.09.2021 o 21:09, PiteR pisze:
    > jak zapłacę promo cenę i zechcę się zabezpieczyć przed wznową na
    > kolejny miesiąc to brak srodków załatwi sprawę czy i tak mi obciąży
    > debetówkę w minus?

    Ja do Spotify stosuję kartę wirtualną mBanku i jak ją zapomnę doładować
    przed 12 dniem miesiąca, to Spotify nie jest w stanie jej obciążyć i
    piszą do mnie żebym coś zrobił. Wtedy doładowuję i jest ok, tzn. kolejna
    próba obciążenia przez Spotify przechodzi.

    Z tym że jeśli nie chcesz wznowienia obciążenia co miesiąc to lepiej z
    góry się upewnić że można anulować obciążenie cykliczne i tak zrobić
    (anulować).