  • 1. Data: 2004-03-30 09:51:32
    Temat: wlasnie mBank zaliczył totalny pad...
    Od: g...@s...pl

    A miało być tak pieknie po wprowadzeniu opłat

    11:50 strona logowania "https://www.mbank.com.pl/" is dead !
    Dzwoniłem. Potwierdzili. Nie wiedzą kiedy usuną ... chyba najwyższy czas się
    zwijać...

    Żenada.

  • 2. Data: 2004-03-30 09:57:56
    Temat: Re: wlasnie mBank zaliczył totalny pad...
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

> [...]
    >
    > 11:50 strona logowania "https://www.mbank.com.pl/" is dead !
    > Dzwoniłem. Potwierdzili. Nie wiedzą kiedy usuną ... chyba najwyższy czas

    co? jak?
    wlasnie zalogowalem sie 3 min temu o 11:54

    kursor

  • 3. Data: 2004-03-30 10:03:02
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik <g...@s...pl> napisał
> [...]
    >
    > 11:50 strona logowania "https://www.mbank.com.pl/" is dead !
    > Dzwoniłem. Potwierdzili. Nie wiedzą kiedy usuną ... chyba najwyższy czas

    Jaka żenada?
    Chodzi jak złoto.

    Pozdrawiam
    Karolina

  • 4. Data: 2004-03-30 10:06:13
    Od: g...@s...pl

    > się

    > co? jak?
    > wlasnie zalogowalem sie 3 min temu o 11:54
    >
    > kursor

    możesz podać IP serwera z którym się łączysz ?
    George

  • 5. Data: 2004-03-30 10:09:53
    Od: g...@s...pl

    > możesz podać IP serwera z którym się łączysz ?
    > George

    Dzieki.. już działa.. jeśli nic się nie działo to czemu na infolinii mnie
    zciemniali, że mają "problemy techniczne" ?

    George

  • 6. Data: 2004-03-30 10:14:20
    Od: Azazell <j...@g...pl>

    g...@s...pl wrote:

    > Dzieki.. już działa.. jeśli nic się nie działo to czemu na infolinii mnie
    > zciemniali, że mają "problemy techniczne" ?
    >
    > George

    otrzymałeś standatrową odpowiedz nr 5 :)
    --
    z pozdrowieniami
    Azazell

    - Na litość boską, królowo - zachrypiał - czyż ośmieliłbym się nalać
    damie wódki? To czysty spirytus.