  • Data: 2003-10-11 16:42:53
    Temat: Re: wkurzylem sie niezle... (Citibank)
    Od: pento <v...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak jak pisałem - zablokowalimi dostęp do moich WŁASNYCH pieniędzy - mój
    limit to jedna czwarta wpływów, więcej mi nie potrzeba. Saldo jest więc
    dodatnie i znacznie przewyższa limit. A ja nie mogłem np. zapłacić za
    mieszkanie w piątek - z powodu decyzji banku. Dodam decyzji - zupełnie bez
    uprzedzenia czy kontaktu! (a przecie mają mój adres, moją komórkę, a nawet
    kanał do kontaltu z klientami w serwisie Citibank On-line. Pierdoły o
    lokatach wiedzą gdzie przesłać, a tak poważnej informacji nie?

    pozdr