  • Data: 2003-10-11 22:21:21
    Temat: Re: wkurzylem sie niezle... (Citibank)
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:bm9sei$ovi$1@absinth.dialog.net.pl,
    Marcin Nowakowski napisał:

    > A co to ma za znaczenie czy bylo 100 czy 2zl?

    Przecież nie ja tę kwotę wymyśliłem :)

    > Chwila, jak mila na koncie przykladowo 400zl na oplaty i w tym dniu
    > pobral bank prowizje za prowadzenie rachunku (powiedzmy 9zl), przez co
    > pozostalo 391zl i to nie starczylo na oplaty, to jaka tu jest wina
    > banku ?

    Taka, że system komputerowy nie przewidywał takiej ewentualności, że
    obciążenie może wpłynąc ze zwłoką, już po pobraniu przez bank opłaty za
    prowadzenie r-ku. Jeśli takiej ewentualności nie przewidzieli twórcy
    systemu, to jak można wymagać, aby taką ewentualność przewidział klient?
    W tym momencie musimy sobie zadać brutalne pytanie:
    Tabakiera dla nosa, czy nos dla tabakiery?
    A już żadnych wątpliwości nie ma odnośnie tego, że bank uniemożliwił
    klientowi korzystanie z jego pieniędzy, po wpłynięciu na konto wypłaty z
    tytułu wynagrodzenia. Tutaj dla banku nie ma już żadnego wytłumaczenia.
    Gdyby mnie się przydarzyła podobna sytuacja, to taki bank już nigdy więcej
    nawet nie powąchałby mojej złotówki.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj