    From: "Mscislaw" <M...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wady mBank-u
    Date: Mon, 15 Jul 2002 07:23:45 +0300

    "Kalafiorczyk" <_...@s...net> wrote in ...
    > Dla chcącego nie ma nic trudnego. Udało mi się wpisać numery telefonów
    > w USA do formularza mBanku. W miejscu na numer kierunkowy wchodzą 4 cyfry.
    > Udało mi się wpisać zip-code w polu na kod pocztowy.

    hm, ciekawe. otoz ja poszlem na:

    http://info.mbank.com.pl/formularz.html

    i probowalem rozne kombinacje ale mowi:
    "Pole Telefon do pracy - numer kierunkowy jest zle wypelnione" i nie
    przechodzi!

    poza tym na http://info.mbank.com.pl/faq1.html#12 wyraznie pisze:

    "Czy mozna otworzyc rachunek w mBanku bez przyjazdu do Polski?
    Procedura otwarcia rachunku w mBanku jest niezalezna od miejsca Twojego
    pobytu. Jednak, niezaleznie od jej przebiegu niezbedny jest kontakt
    telefoniczny z przedstawicielem mBanku. System Centrum Obslugi Telefonicznej
    umozliwia zwrotny kontakt telefoniczny pod numer telefonu stacjonarnego w
    Polsce lub telefonu komórkowego zarejestrowanego u polskiego operatora z
    aktywnym roamingiem zagranicznym. Jesli wiec przebywajac za granica
    dysponujesz takim telefonem, to nie bedzie technicznych przeszkód w otwarciu
    rachunku w mBanku.
    "

    czyli prawdopodpobnie kalafiorczyk dostales rachunek PRZED tym wpisem w FAQu
    i byl to czysty fuks!

    dla porownania podam ze pewien inny bank mi zalozyl konto bez koniecznosci
    podawania polskiego telefonu - po prostu wypelnilem formularz w internecie a
    oni sami do mnie zadzwonili (na numer zagraniczny) tak ze nie musialem sie
    nawet ich prosic. czemu mBank tak nie moze? czemu mBank pisze wyraznie w
    FAQu ze bez telefonu polskiego zalozyc konta u nich nie mozna? przeciez to
    glupota bo wiadomo przeciez ze wielu Polakow z zagranicy ma kasy niemalo...

    > Oddzwonili powtórnie, konto zostało założone bez problemu, czekałem
    > tylko długo na hasła jednorazowe. Nie wysyłają ich pocztą lotniczą.

    ja dostalem ekspresikiem...

    > Być może miałem fuksa, a być może po prostu wystarczyło zachowywać
    > się kulturalnie w rozmowach z pracownikami mBanku.

    bZart: jesli formularz sie wypelnia to kontakt z pracownikami jest zerowy.
    ja nie musialem sie prosic...

    tak czy siak slyszalem wiele dobrego o mBanku ale ja godzinami nie bede do
    nich wydzwanial i prosil sie o laske...