    From: "Mscislaw" <M...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wady mBank-u
    Date: Sun, 14 Jul 2002 22:04:36 +0300

    "Mirek Majorek" <n...@m...majorek.org> wrote ...
    > Widać działa to losowo. Do mnie nie chcieli zadzwonic na nr, który im
    > podałem (do Atlanty). Po kilkukrotnych monitach (oraz wysłuchiwaniu
    > podczas rozmowy międzynarodowej, że mBank jest kobietą) dowiedziałem
    > się, że muszę podać polski numer telefonu. Na szczęście ciągle mam
    > aktywny numer w Idei z włączonym roamingiem, więc im ten podałem.

    Wlasnie! Wiec KalafioRczyk nie mial racji! Poza tym w formularzu webowym
    mBanku do zakladania konta NIE MA MOZLIWOSC WPISANIA TELEFONU
    ZAGRANICZNEGO - po prostu formularz na to nie pozwala. Wiec widocznie
    KalafioRczyk sie fuksem zalapal ale teraz wszyscy inni Polacy mieszkajacy za
    granicami sa gwalceni przez mBank by miec przy sobie (nie potrzebna im do
    innych rzeczy) komorke z Polskim numerem (to wtedy mBank im laskawie otworzy
    konto) ! Polacy mieszkajacy za granica maja zwykle wiecej kasy niz
    przecietni Polacy z Polski, wiec to dziwne ze mBank nie chce tej kasy!!!

    Wiec mBank ma jednak wady!!!!