    From: "Kalafiorczyk" <_...@s...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wady mBank-u
    Date: Sun, 14 Jul 2002 21:50:18 GMT

    Mscislaw <M...@n...com> wrote:
    > ten "cudowny" mBank ma tez i wady. przyklad: nie mozna tam zalozyc konta
    > jesli nie ma sie polskiego numeru telefonu. czyli np. jesli ktos (Polak)
    > mieszka za granica polski a nie ma polskiej komorki (na roamingu) to nie ma
    > szans na otwarcie konta w mBanku, niewazne ile kasy by sie chcialo do niego
    > wlozyc.....

    Nie jest to prawdą.

    Ja otworzyłem sobie konto w mBanku i załorzyłem lokaty cały czas będąc
    w USA. Oddzwonili grzecznie na mój numer w Kaliforni. Listy haseł
    jednorazowych przyszły z opóźnieniem, ale przyszły.

    Jednyne co im mogę zarzucić to to, że nie za bardzo orientują się
    w strefach czasowych, ale kto w Polsce się na tym zna?

    Sylwek