  • 1. Data: 2011-01-17 21:29:53
    Temat: w wała nas robia te banki i tyle
    Od: "Anna" <a...@o...pl>

    ?niestety na grupie podniecamy się gdzie i o ile setnych procenta wyższe
    oprocentowanie

    a to wszystko psu na bude

    http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,8954470,Uwaga__
    inflacja_zzera_zysk_z_lokat__W_ktorym_banku.html

  • 2. Data: 2011-01-17 21:39:21
    Temat: Odp: w wała nas robia te banki i tyle
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik "Anna" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > a to wszystko psu na bude
    >
    > http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,8954470,Uwaga__
    inflacja_zzera_zysk_z_lokat__W_ktorym_banku.html

    Z choinki się urwałaś?
    "inflacja zżera zysk z lokat! "
    Od zawsze tak było.
    Chcesz zyskać kup akcje czy fundusze akcji albo inne aktywa. Nie chcesz
    stracić daj na lokatę.
    Za niedługo napiszą , że obligacje są stratne. Też dasz się zaskoczyć?

  • 3. Data: 2011-01-17 21:45:13
    Temat: Re: w wała nas robia te banki i tyle
    Od: gostek <g...@p...pisac.na.grupe>

> [...]
    > stracić daj na lokatę.
    > Za niedługo napiszą , że obligacje są stratne. Też dasz się zaskoczyć?

    obligacje sa stratne, nie tylko ze wzgledu na inflacje, w ostatnich
    kilku miesiacach niemal wszystkie fundusze obligacji mocno poszly w dol

    ciekawe co bedzie dalej, jak obstawiacie?

  • 4. Data: 2011-01-17 21:54:49
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik "gostek" <g...@p...pisac.na.grupe> napisał w wiadomości

    >obligacje sa stratne, nie tylko ze wzgledu na inflacje, w ostatnich kilku
    >miesiacach niemal wszystkie fundusze obligacji mocno poszly w dol

    >ciekawe co bedzie dalej, jak obstawiacie?

    jak to co, to mówią analitycy:
    wzrosnie albo spadnie ewentualnie nie zmieni się.

  • 5. Data: 2011-01-17 21:58:01
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    ?

    "Anna" <a...@o...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > a to wszystko psu na bude
    >
    > http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,8954470,Uwaga__
    inflacja_zzera_zysk_z_lokat__W_ktorym_banku.html

    Problemem jest reklama i wszech wladna TV w Polsce.
    Walczy sie o procent a tym czasem inflacja i nie tylko ona (wzrost cen tez,
    a nie wszystkie ceny sa w koszu inflacyjnym) zjada wszystko.
    Problem polega na braku edukacji bankowoej w polsce, zreszta nie tyle
    bankowej co finansowej. Zobacz jakim wzieciem ciesza sie nowe samochody,
    zwlaszcza na kredyt a to dopiero porazka z punktu widzenie finansow.
    Na tym to polega, o tym caly czas pisze, to jestem uznany za trola:)) bo
    burze wspaniale wyobrazenie procentow z lokat czy obalam mit darmowego konta
    ktore ma warunki by byc darmowym:))
    W Polsce (wiem to z wlasnego doswiadczenia) robi sie fantastyczne biznesy:)
    Myslisz, ze ci w bankach o tym nie wiedza?:) Dla nich to dopiero bizes... W
    zadnym kraju europejskim bank nie moze tyle zarobic co w polsce.
    W polsce bank nie musi nawet prowadzic akcji kredytowej, za smo bycie
    dostaje krocie od ludzi.

  • 6. Data: 2011-01-17 22:00:11
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik "Anna" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > a to wszystko psu na bude
    >
    > http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,8954470,Uwaga__
    inflacja_zzera_zysk_z_lokat__W_ktorym_banku.html

    czemu nie dają większych odsetek?
    "W kredytach zapanowała posucha", "firmy spłacają więcej niż pożyczają","
    ludności i firmom znów przybyło pieniędzy na kontach"
    http://prnews.pl/analizy/bardzo-malo-kredytow-i-dzie
    siatki-miliardow-depozytow-58451.html

  • 7. Data: 2011-01-17 22:10:00
    Od: "Anna" <a...@o...pl>

    ?ale na opłatach i prowizjach to wiedza jak zarabiać

    a w dupie ich mam nie ma sie co podniecac nimi

  • 8. Data: 2011-01-17 22:47:49
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "gostek" <g...@p...pisac.na.grupe> wrote in message

> [...]

    kilku miesiacach niemal wszystkie fundusze obligacji mocno poszly w dol

    ciekawe co bedzie dalej, jak obstawiacie?

    kompletny / jeszcze większy dół

    george

  • 9. Data: 2011-01-18 13:34:16
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Anna <a...@o...pl> dared to write:
    > ?ale na opłatach i prowizjach to wiedza jak zarabiać
    >
    > a w dupie ich mam nie ma sie co podniecac nimi

    Dziękujemy za konkretną i wiele wnoszącą wypowiedź. I za umiejętność pisania w
    usenecie.

    k.

  • 10. Data: 2011-01-18 18:42:02
    Od: "crc_error" <n...@s...please>

    > Użytkownik "Anna" napisał w wiadomości grup
    > ?ale na opłatach i prowizjach to wiedza jak zarabiać
    >
    > a w dupie ich mam nie ma sie co podniecac nimi

    Czyli jak, pakujemy w skarpete, zeby nie dac zarobic niedobrym bankom? Czy
    moze wydajemy wszystkie pieniadze w dniu wyplaty? Zeby nie stracic na
    inflacji?