  • 1. Data: 2011-01-17 15:55:54
    Temat: wypłaty z KO w BZWBK?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    pierwsza wypłata gotówkowa z KO w BZWBK jest gratis, tak samo 1 przelew
    w miesiącu jest gratis

    logicznym zatem jest, że można 2x w miesiącu pobrać pieniądze z ww.
    konta (raz gotówkę i raz przelewem na inne konto np. swój ror)

    ale czy ktoś to może testował na sobie? dzisiaj wypłaciłem EUR w
    gotówce, ale przed końcem miesiąca zrobię jeszcze przelew wewn., policzą
    za niego 5 zł czy może jednak nie?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2011-01-17 16:43:33
    Temat: Re: wypłaty z KO w BZWBK?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message
> [...]
    > ale przed końcem miesiąca zrobię jeszcze przelew wewn., policzą za niego 5

    nie doswiadczalem osobiscie, ale zapis w tabeli wskazuje, ze traktowane jest
    to oddzielnie, zadaj pytanie na infolinii to bedziesz pewny.
    Tak na przyszlosc to polecam otwarcie kolejnego KO i nie bedzie problemu; po
    pierwszej wyplacie reszte wplacasz na nowe KO.

  • 3. Data: 2011-01-17 16:54:46
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2011-01-17 16:55, RobertS wrote:
> [...]

    > ale czy ktoś to może testował na sobie? dzisiaj wypłaciłem EUR w
    > gotówce, ale przed końcem miesiąca zrobię jeszcze przelew wewn., policzą

    testowalem wielokrotnie - wlasnie KO EUR i nie doliczali oplaty.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2011-01-17 17:22:29
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > testowalem wielokrotnie - wlasnie KO EUR i nie doliczali oplaty.

    dzięki za info

    ps
    można mieć kilka KO w tej samej walucie?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2011-01-17 19:11:59
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2011-01-17 18:22, RobertS wrote:

    > można mieć kilka KO w tej samej walucie?

    ja mam 3 :)

  • 6. Data: 2011-01-17 19:24:48
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > ja mam 3 :)