  • 1. Data: 2002-07-14 16:13:37
    Temat: w ktorych bankach kasa dostepna w bankomacie natychmiast po wplacie na konto?
    Od: Dawid Lorenz <e...@m...org>

    mam eurokonto zwykłe (bez WWW) w PEKAO SA, którego używam obok
    firmowego w Inteligo jako zapasowe konto osobiste. rozważam obecnie
    otwarcie konta osobistego w innym banku. najbardziej irytujący dla
    mnie w PEKAO SA jest fakt, że w bankomacie kasę ze swojego konta mogę
    podjąć dopiero 24h po faktycznym wpływie gotówki na konto (jeśli
    wcześniej, to tylko w okienku, po odczekaniu w mega-kolejce, jaka
    zwykle bywa w I oddziale PEKAO w Zielonej Górze :/). niestety ten
    "feature" kompletnie mnie wyprowadził z równowagi, gdy niedawno byłem
    w krytycznej sytuacji i od tego właśnie momentu myślę o zmianie banku.

    w Inteligo wypłat z bankomatów mogę dokonywać natychmiast po wpłacie
    (dostaję SMS-a, że kasa wpłynęła i nawet 1 minutę później już mogę tę
    kasę wziąć w bankomacie), ale prowizje i dodatkowo brak możliwości
    wypłaty z Euronetów sumy mniejszej niż 50 PLN niezbyt mnie
    satysfakcjonuje. jakie inne banki (mogą być marmury) umożliwiają
    korzystanie z bankomatów na tej samej zasadzie jak Inteligo? myślałem
    o koncie w Lukas Banku - bezpłatne wypłaty z BZWBK, w ZG jest ich
    mnóstwo :) - ale niestety nikt z Lukas Banku nie odpowiedział na mój
    email (hm, przypomina mi się reklama... "taki bank? to ja rozumiem"
    heheh ;>>).

    byłbym wdzięczny za porady.

    ps. jeśli odpowiedź na moje pytanie jest w jakimś FAQ grupy, to
    prosiłbym o URL. TIA :]

    --
    [del] * http://dawid.evad.lorenz.from.zielona.gora.adl.pl

  • 2. Data: 2002-07-14 16:38:37
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 14 Jul 2002 18:13:37 +0200, Dawid Lorenz <e...@m...org>
    wrote:
> [...]
    >mnóstwo :) - ale niestety nikt z Lukas Banku nie odpowiedział na mój
    >email (hm, przypomina mi się reklama... "taki bank? to ja rozumiem"

    Wplyw w Lukasie na pewno nie bedzie widoczny od razu w bankomacie.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 3. Data: 2002-07-14 16:40:03
    Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl>

    On Sun, 14 Jul 2002, Dawid Lorenz wrote:

    >w Inteligo wypłat z bankomatów mogę dokonywać natychmiast po wpłacie

    Nie wiem, ale w BSK tez tak jest. Kwota wplacona w okienku
    dostepna jest natychmiast. Co mozna potwierdzic idac do
    bankomatu i generujac sobie saldo drukowane.
    --
    [Choc droga jest bez konca ]
    Leszek A. Szczepanowski [ pozornie bez znaczenia ]

  • 4. Data: 2002-07-14 16:42:26
    Od: "Jacek" <j...@p...fm>

    W BPH PBK też, choć nie zawsze. Podobno zależy to od obciążenia systemu
    Jacek

  • 5. Data: 2002-07-14 16:49:47
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Citibank

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2002-07-14 18:02:10
    Od: Dawid Lorenz <e...@m...org>

    Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> wyznał(a):

    > Wplyw w Lukasie na pewno nie bedzie widoczny od razu w bankomacie.

    uhm, szkoda, bo ofertę mają baardzo atrakcyjną... :( mam zatem
    rozumieć, że w Lukasie także muszę czekać min. 24h na bankomat?

    aha, a jak jest w Millenium? jeden mój kumpel mówi, że tam jest kasa w
    bankomacie od razu. ktoś może to potwierdzić? tylko w Millenium
    wypłaty z bankomatów płatne (1 PLN z Euronetu). :(

    --
    [del] * http://dawid.evad.lorenz.from.zielona.gora.adl.pl

  • 7. Data: 2002-07-14 18:04:21
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Dawid Lorenz <e...@m...org> wrote:

    > uhm, szkoda, bo ofertę mają baardzo atrakcyjną... :( mam zatem
    > rozumieć, że w Lukasie także muszę czekać min. 24h na bankomat?

    Więc jest tak:
    -sesje aktualizacji sald z Lukas do BZWBK godz. 8:00 i 18:00
    -sesje aktualizacji BZWBK do bankomatów godz. 7:30; 11:30; 15:30

  • 8. Data: 2002-07-14 18:22:23
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 14 Jul 2002 20:02:10 +0200, Dawid Lorenz <e...@m...org>
    wrote:

    >uhm, szkoda, bo ofertę mają baardzo atrakcyjną... :(

    To moze Multi ?
    Tu karty sa online. W mBanku zreszta tez.

  • 9. Data: 2002-07-14 21:16:01
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Dawid Lorenz pisze:
    >jakie inne banki (mogą być marmury) umożliwiają
    >korzystanie z bankomatów na tej samej zasadzie jak Inteligo?

    Kredyt Bank

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 10. Data: 2002-07-14 22:03:14
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Jacek wrote:

    > W BPH PBK też, choć nie zawsze. Podobno zależy to od obciążenia systemu

    pewnie ze zalezy, ostatnio czesto ten system im calkiem pada i
    wplaty sa widoczne w systemie dopiero nastepnego dnia