    From: "wr" <w...@f...pl>
    Newsgroups: pl.biznes,pl.biznes.banki
    Subject: Re: w co zainwestowac
    Date: Thu, 18 Apr 2002 19:03:48 +0200

    Witam,

    Dla osób takich jak Pan, tzn. nie majacych czasu i byc moze wiedzy na
    inwestycje w ryzykowne instrumenty finansowe mamy propozycje.
    Gwarantujemy 15% odsetek + premia. Premia zalezy od wyników osiagnietych
    tymi pieniedzmi. Za 2000 premia wyniosla 53% , za 2001 145%, w 2002 do marca
    mielismy 20,9 %. Szczególy, wykaz transakcji itp. moge wyslac poczta, ale
    plik jest spory ok 600 kB, ewentualnie mozna znalezc go w
    http://www.fortunet.pl/users/Prezes/fortuneclub/Zapr
    oszenie%20do%20Klubu%20v
    7.pdf

    Pozdrawiam

    W.Rydzynski

    P.S.

    Tam tez ewentualnie program do odczytania pdf, jezeli ktos go nie ma (9,5
    MB)
    http://www.fortunet.pl/users/Prezes/acrobat%20reader
    %205/acrobat%20reader.ex

    www.fortunet.pl FORTUNE CLUB - elitarny klub dla przedsiebiorców,