  • Data: 2002-04-22 09:07:25
    Temat: Re: w co zainwestowac
    Od: "Kasia" <K...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maria - webmaster at

    > Domek letniskowy. Za 50 tys kupie ci takie dwa :)
    >
    > Ewentualnie dwa garaze w Warszawie - cena podobna :)

    Domek letniskowy musi być w okolicy, którą ewntualny nabywca zaakceptuje ...
    a każdy ma inne upodobania, wymagania co do standardu - w przeciwieństwie do
    zwykłaych mieszkań - gdzie wymagania sa juz bardziej zestandaryzowane -
    domek letniskowy zatem to bardzo trudno upłyniana inwestycja ... Nie
    wspominając o ewentualnym zysku, który zje prawdopodobnie remont tego domku
    i doposażenie go po sezonie zimowym i licznych kradzieżach ....

    Garaż w W-wie juz lepsza propozycja .. choć ostatnio ... nie wiem czy
    dochodowa